مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

کاشت درخت به یاد کودکان غزه کمترین کار برای نشان دادن مظلومیت آنها است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد کاشت درخت به یاد کودکان غزه کمترین کار برای نشان دادن مظلومیت آنهاست.

کد مطلب: ۱۴۳۲۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کاشت درخت به یاد کودکان غزه کمترین کار برای نشان دادن مظلومیت آنها است

کاشت 5 هزار نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مشاور امور زنان استاندار البرز، مدیر ناحیه ۳ کرج، مشاور امور زنان در استان، مسئولین منابع طبیعی استان البرز و جمعی از دانش آموزان در مدرسه دخترانه عدالت ماهدشت برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به مظلومیت مردم غزه و شدت جنایت رژیم صهیونسیتی گفت: روزی که این طرح مطرح شد، ۵۰۰۰ هزار کودک در غزه به شهادت رسیده بودند و قرار بود کاشت این ۵۰۰۰ هزار درخت به یاد این عزیزان باشد اما با وجود این که زمان زیادی از آن موقع نگذشته است این عدد در حال حاضر به ۶۰۰۰ شهید کودک رسیده است که نشان دهنده شدت جنایات رژیم صهیونسیتی و مظلومیت مردم به ویژه زنان و کودکان غزه است.

وی با اشاره به اجرای این طرح دراستان البرز هم زمان با سراسر کشور عنوان کرد: براساس این طرح ۵۰۰۰ درخت به یاد کودکان شهید غزه در سراسر کشور کاشته خواهد شد و در استان البرز نیز امروز اجرایی خواهد شد.

حجرگشت در ادامه بیان کرد: کاشت درخت به یاد کودکان غزه کمترین کار برای نشان دادن مظلومیت آنها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی از جمله درختان اظهار کرد: حفظ درختان و منابع طبیعی اهمیت بسیار زیادی دارد و پیامبر اسلام برای فردی که درخت می کارد دعا کرده است و همچنین شکست بدون دلیل شاخه درخت را گناه شمرده است.

سخنرانی، اجرای سرود دانش آموزی، برگزاری مسابقه با سه موضوع زندگی فاطمه زهرا سلام الله علیها، زنان و کودکان شهید غزه و فواید درخت کاری و اهدای جوایز و کاشت نهال های زیتون، بادام و عناب، با مشارکت مسئولین، دانش آموزان، اولیا و همکاران فرهنگی از قسمت‌های متنوع این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار