ورود فدراسیون‌‌ ISF و UWW به کشتی دانش‌آموزی

تهران (پانا) - اتحادیه جهانی کشتی و فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارس برای ترویج کشتی و کشتی ساحلی در مدارس، یادداشت تفاهم منعقد کردند. 

کد مطلب: ۱۴۳۲۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود فدراسیون‌‌ ISF و UWW به کشتی دانش‌آموزی

دو فدراسیون ISF و UWW تلاش خواهند کرد‌ تا کشتی و کشتی ساحلی را به عنوان ورزش‌های شناخته شده در بین فدراسیون‌های ملی ورزش مدارس معرفی کنند و همکاری و مشارکت کلی بین دو سازمان و اعضای آن‌ها را تقویت کنند.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی و لوران پترینکا، رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارس، به همراه سایر نمایندگان هر دو سازمان، در لوزان در طول مجمع فدراسیون بین‌المللی برای امضای همکاری ملاقات کردند.

لالوویچ گفت: کشتی ورزشی است که شما را از نظر جسمی و روحی آماده می‌کند. این رشته فراتر از درس‌های آموخته شده روی تشک در طول زندگی مورد نیاز است. به همین دلیل فرصت‌هایی را که ورزش کشتی فراهم می‌کند، باید در برنامه درسی مدرسه گنجانده شود. در قلب لوزان، در حالی که ما قرارداد را امضا می‌کنیم، این چیزی بیش از یک ورزش است. این یک سفر شخصیت‌سازی است که از روی تشک شروع می‌شود. ما با هم آماده‌ایم‌ تا روح واقعی کشتی را به نسل‌های بعدی الهام دهیم.

لالوویچ افزود: کشتی، مسیری را فراهم می‌کند که می‌تواند جوانان را با ایجاد اعتماد به نفس، بهبود عزت نفس و احساس تعلق آن‌ها و ایجاد نظم و انضباط ذهنی و جسمی از سنین جوانی به طور منحصر به فردی آماده کند. کشتی ورزشی است که همچنان در آزمون زمان ایستاده است و من مطمئن هستم که هر چه تعداد افراد بیشتری کشتی بگیرند، جوانان را برای داشتن آینده‌ای درخشان، بیشتر آماده می‌کنیم. این همکاری به زمین بازی نیز گسترش خواهد یافت و هر دو سازمان برای شناسایی و اجرای هم افزایی، ایجاد یک واحد آموزش و ارزیابی برای مقامات فنی بین‌المللی/ملی، ارتقای پایداری، اصول بازی جوانمردانه و یکپارچگی و پیوستن به مبارزه تلاش خواهند کرد. خارج از تشک، هم UWW و هم ISF برای سازماندهی کارگاه‌ها، سمینار‌ها و سایر رویداد‌های آموزشی برای مقامات فنی و معلمان، به‌ویژه معلمان ورزشکار تلاش خواهند کرد و برنامه آموزشی مقامات فنی، به‌ویژه جوانان را هدف قرار خواهد داد. برای کمک به کشور‌هایی که از کمبود ورزش مدارس رنج می‌برند، UWW کارشناسانی را برای آموزش و جلسات مربیگری جهت بنیاد ورزش مدرسه در این کشور‌ها فراهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار