معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران:

‌۵۰ درصد از معتادان متجاهر کشور در استان تهران حضور دارند‌

تهران (پانا)‌ - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در جمع خیران یاریگران زندگی استان تهران بر پیگیری و حل مشکل اشتغال معتادان بهبود‌یافته تاکید کرد و گفت‌ ۵۰ درصد از معتادان متجاهر کشور در استان تهران حضور دارند که با ظرفیت خیران مجمع یاریگران زندگی می‌توانیم حضور ‌آن‌ها را در تهران به حداقل برسانیم.

کد مطلب: ۱۴۳۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
‌۵۰ درصد از معتادان متجاهر کشور در استان تهران حضور دارند‌

‌عباس جوهری با اشاره به اهمیت توجه به آسیب‌های اجتماعی افزود: در ابتدای شروع فعالیت قرارگاه اجتماعی در استان تهران ، با وجود اینکه ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران بود فقط ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر موجود بود و در دوسال اخیر حدود ۱۸ هزار ظرفیت جدید در استان تهران ایجاد شد.

معاون استاندار تهران‌، جمع آوری معتادان متجاهر را گام اول هدف‌گذاری‌ها در استان تهران عنوان کرد و گفت: درگام‌ دوم هدف رفع مشکلات قانونی افرادی بود که قانون مجوز پذیرش آنها را صادر نمی‌کرد که این مشکل برطرف شد و برای افراد منع پذیرشی هم امکانات و فضای مناسب ایجاد شد.

عباس جوهری افزود: برای ساماندهی وضع معتادان متجاهر در شهر تهران از همه ظرفیت های استان استفاده کردیم و همه مسئولان را فراخواندیم و از آنها خواستیم با تمام توان در این زمینه فعالیت کنند و از این مرحله به بعد مشکلات با همت و کمک خیران مرتفع خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر این موضوع که هدف اصلی باز اجتماعی شدن معتادان متجاهر است، گفت: در زمینه اشتغال و بازاجتماعی کردن معتادان اقدامات خوبی صورت گرفته و در مرکز شهید «زیادیان» تجربه خوبی در این باره داشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار