اجرای طرح ابتکاری «بازی هوش» در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اجرای طرح ابتکاری «بازی هوش» در مدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ابتکاری «بازی هوش» در مدارس استان اردبیل

وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جمع معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی این استان گفت: «بازی هوش» طرحی ابتکاری و ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی این استان می‌باشد که در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به دنبال تقویت هوش های چندگانه با جذاب سازی فضای یادگیری از طریق بازی است. همچنین تنوع بخشی به فرآیند یاددهی-یادگیری هدف دیگری است که با اجرا «بازی هوش» به دنبال دستیابی به آن هستیم.

وی افزود: این طرح در دو مرحله منطقه ای و استانی برگزار می شود که طبق برنامه ریزی های انجام شده در نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳ شاهد اختتامیه این طرح خواهیم بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح شهید همت به عنوان بزرگترین رویداد علمی صلاحیت حرفه ای و برنامه توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه آموزش ابتدایی می باشد که در استان اردبیل در قالب ۳ قطب برگزار شد که مشارکت و همراهی همکاران حوزه ابتدایی در سراسر استان در نوع خود بسیار بی نظیر بود.

خدابنده ضمن تاکید بر اجرای دقیق برنامه های معاونت آموزش ابتدایی در نواحی و مناطق این استان گفت: شاخص های ارزیابی عملکرد آموزش ابتدایی در نواحی و مناطق با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین انعکاس توفیقات به دست آمده در افکار عمومی، تدوین و ابلاغ شده است که همچون سال گذشته در جشنواره اسوه های تلاش، از برترین های این ارزیابی تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار