مدیر دبیرستان دکتر حسابی ملارد خبر داد:

ارتقا سطح امنیت در دبیرستان دخترانه دکتر حسابی ملارد

ملارد (پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه دکتر حسابی ملارد، از ارتقا سطح امنیت محیط مدرسه به واسطه نصب دوربین‌های مدار بسته و هوشمند‌سازی کلاس‌های درس این آموزشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا سطح امنیت در دبیرستان دخترانه دکتر حسابی ملارد

مژده شرف‌دوست، مدیر دبیرستان دخترانه دکتر حسابی ملارد، در تشریح این خبر گفت: با توجه به این‌که مدرسه خانه دوم دانش‌آموزان است و آن‌ها نیمی از اوقات روز را در محیط آموزشگاه به سر می‌برند، تصمیم گرفته شد که اقدامات گوناگونی در راستای بهبود و ارتقای سطح امکانات و امنیت مدرسه انجام گیرد. که برخی از آن ها صورت گرفته و برخی در دست اقدام است.

مدیر آموزشگاه دکتر حسابی ملارد عنوان کرد: از ابتدای سال جاری اقداماتی از قبیل تجدید آسفالت حیاط مدرسه، رسم و تعیین خطوط جهت صف‌بندی دانش‌آموزان، افزایش و سرویس دوربین‌های مداربسته، نصب ویدیو پرژکتور در کلاس‌های درس و تعبیه زمین فوتبال به واسطه خطوط رسم شده از اقدامات انجام گرفته در این دبیرستان است و مهم‌ترین آن‌ها افزایش تعداد دوربین‌هاست؛ چرا که وجود امنیت، از مهم‌ترین ارکان یک مدرسه است و اقداماتی از قبیل تعویض رادیاتورها، ایزوگام بام مدرسه، تعویض دستگیره‌های در و بهبود روشنایی کلاس‌ها و سالن‌ها در دست اقدام است که انجام خواهد گرفت.

شرف‌دوست، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان به نوعی فرزندان ما هستند و آینده و سرنوشت کشور ما در دست آن‌هاست؛ باید با ایجاد و ارتقای سطح امنیت، مانع سوءاستفاده دشمن و برهم خوردن نظم و آرامش دانش‌آموزان و تحصیل و رشد آن‌ها شویم. به همین منظور، در تمامی سالن‌ها، دور تا دور محوطه آموزشگاه و نقاط کور و سر در ورودی و خروجی در مدرسه به تعداد کافی و لازم دوربین مداربسته نصب شد.

وی ادامه داد: نمایشگری که تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها را نشان می‌دهد در دفتر مدیریت نصب شده و همیشه مورد پایش قرار می‌گیرد. این کار هم به والدین و هم به دانش‌آموزان آرامش می‌دهد که بدون هیج نگرانی و دغدغه‌ای در محیط مدرسه به تحصیل بپردازند.

شرف دوست تأکید کرد: هر ملتی موظف به تلاش در راستای آبادانی و پیشرفت کشور خود است و بهترین راه پیشرفت، سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نوجوانان است. به همین منظور من به عنوان مدیر مدرسه، از انجام هیچ کاری در جهت هموار کردن مسیر رشد دانش‌آموزان و نوجوانان این مرز و بوم فروگذار نخواهم کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: مریم پازانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار