نخستین جشنواره سراسری «یاشیل شهر» در مشگین شهر برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل اعلام کرد نخستین جشنواره یاشیل شهر در چهار بخش شعر، داستان، عکس و فیلم کوتاه به صورت سراسری در شهرستان مشگین شهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره سراسری «یاشیل شهر» در مشگین شهر برگزار می‌شود

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: به همت شهرداری و شورای شهر مشکین‌شهر، نخستین جشنواره یاشیل شهر در چهار بخش شعر، داستان، عکس و فیلم کوتاه به صورت سراسری در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه فرهنگ و شناساندن هویت و تاریخ استان با برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در سطح ملی اظهار کرد: جشنواره یاشیل شهر با همکاری اداره ارشاد اسلامی و تصویب در شورای فرهنگ عمومی و به همت شهرداری و شورای اسلامی مشکین شهر در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه اگر شورای شهر و شهرداری ها در کارهای فرهنگی مشارکت داشته باشند فرهیختگی و فرهنگ شهر و شهروندی شهرها بالا می‌رود تصریح کرد: خوشبختانه اعضای شورای شهر و شهرداری مشگین شهر این همکاری را برای ارتقای فرهنگی شهرستان و استان داشته است.

رجبی ضمن قدردانی از شهرداری و شورای شهر مشگین شهر ، اظهار کرد: نخستین جشنواره سراسری یاشیل شهر میتواند آغاز گر ایجاد هویت و طرحی نو درغنی سازی فرهنگ شهری و شهروندی و شناساندن هویت تاریخی مشکین شهر باشد و لذا شهرداری ها نقش مهمی در رویدادهای فرهنگی دارند.

وی از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری جشنواره های منطقه ای، استانی و سراسری با موضوعات فرهنگی،هنری و ادبی خبر داد و عنوان کرد: وظیفه داریم کمک کنیم تا این جشنواره ها در آینده بیشتر و در سطح ملی گسترش یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: مهلت ارسال برای جشنواره تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد و آقای مرتضی توحیدی مسئولیت دبیری این جشنواره را برعهده دارد. لذا علاقمندان می توانند در این جشنواره فرهنگی و هنری شرکت کنند و جهت پیگیری و ارسال آثار از طریق فضای مجازی به آیدی yashilshahar۱۴۰۲ مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۱۴۷۰۲۹۲۵۰ تماس بگیرند.

رجبی در پایان اظهار کرد: اولین جشنواره سراسری یاشیل شهر طبق اعلام دبیرخانه، همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار گردیده و در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن با معرفی برگزیدگان پایان خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار