همایش دختران قرآنی شهید سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد

اردبیل (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر گفت ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه از مولفه‌های مکتب سلیمانی است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش دختران قرآنی شهید سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد

محمد جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر، از برگزاری همایش دختران قرآنی شهید سلیمانی با حضور جمعی از دختران فعال قرآنی و با حضور خانواده روشندل حافط کل قرآن کریم، امیرهادی بایرامی و استقبال خانواده‌های قرآنی مشگین‌شهر خبر داد و گفت: این همایش معنوی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای الگوسازی رفتاری و گفتاری این شهید والامقام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی سبک زندگی وی و مکتب سلیمانی با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه مشگین شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، اوقاف و امور خیریه، دارالقرآن و موسسه قرآنی باغ رضوان، شهرداری و آموزش و پرورش در تالار اندیشه این شهرستان برگزار شد.

وی به تشریح جزئیات این محفل معنوی پرداخت و گفت: اجرای برنامه حفظ و خطبه‌خواتی توسط روشندل حافظ کل قرآن کریم امیر هادی بایرامی، قرائت شعر توسط خواهر عباسزاده، اجرای برنامه قرآنی و سرود دسته جمعی توسط قرآن آموزان و دخترانی قرآنی از جمله برنامه های همایش دختران قرآنی حاج قاسم در مشگین شهر بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر در ادامه سخنان خود تربیت قرآنی در خانواده‌ها را به‌عنوان حلقه مفقوده سبک‌ زندگی در جامعه نام برد و گفت: با برگزاری محافل معنوی و الگوسازی زندگی خانواده‌های موفق در واقع بسترسازی برای تربیت آینده‌سازان کشور برپایه تعالیم اسلام و قرآن کریم است.

جعفری از خانواده بایرامی روشندل حافظ قرآن‌کریم به عنوان نمونه و الگوی خانواده موفق نام برد و گفت: سبک زندگی و شیوه تربیتی این خانواده باید الگوی تعالی بخش همه ایرانیان شود.

تجلیل از فعالان قرآنی مشگین‌شهر و ایستگاه نقاشی از جمله برنامه های این مراسم در گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مشگین‌شهر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار