مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه مشارکت در ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه در صفادشت

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از امضای تفاهم‌نامه مشارکت در ساخت آموزشگاه دوازده کلاسه در صفادشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه مشارکت در ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه در صفادشت

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه توسط یکی از خیرین، به نام امیرنعمت بنی آدم نایب رئیس بنیاد خیریه برین و محمدعلی کریمی شهردار صفادشت امضا شد.

این مقام مسئول در ارزش این کار خداپسندانه خاطرنشان کرد: درس خواندن در مدرسه‌هایی که به دست خیرین بنا شده است، لذت دیگری دارد. دانش‌آموزان، خوبی‌ها را بهتر حس می‌کنند و انجام کار نیک، از کودکی در وجود آنها ریشه می‌دواند.

تیموری‌راد، خیرین مدرسه ساز را به عنوان یک فرصت و نعمت برای جامعه نام برد و عنوان کرد: خیرین مدرسه‌ساز، سهم بزرگی در ایجاد عدالت آموزشی دارند و با توجه به این‌که شهرستان ملارد با جمعیت دانش‌آموزی ۸۰۰ هزار نفر از شهرستان‌های پرتراکم در غرب استان تهران محسوب می‌شود باید بیشتر زمینه مشارکت و همراهی خیرین را فراهم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در ادامه این خبر بیان کرد: این مدرسه ۱۲ کلاسه، با مشارکت خیرین نیک اندیش و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ساخته و تا مهر ۱۴۰۳ جهت بهره‌برداری آموزشی تحویل دانش‌آموزان شهرستان ملارد می‌شود.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار