معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتسال ویژه پسران در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ثمری ملارد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از برگزاری مسابقات فوتسال ویژه مدارس متوسطه پسران در سالن شهدای سرآسیاب ملارد مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محمد‌حسین ثمری، به مدت سه روز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات فوتسال ویژه پسران در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ثمری ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای سطح مهارتی ورزشی دانش‌آموزان، تشویق دانش‌آموزان به مشارکت در امور، فراهم آوردن زمینه رقابت سالم بین آن‌ها و شناخت و تشویق استعدادهای دانش‌آموزان بیان کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش این است که ورزش را توسعه دهد و استعدادهای نهفته ورزشی دانش‌آموزان را شکوفا و بارور کند چه بسا بسیاری از قهرمانان و ورزشکاران حرفه‌ای و بنام، از دل همین مدارس شناسایی شدند و استعدادهای آن‌ها شکوفا شده و اکنون افتخاری برای این مرز‌وبوم هستند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد عنوان کرد: مسابقات فوتسال ویژه دانش‌آموزان متوسطه پسر، با حضور ۱۵ تیم از مدارس مختلف شهرستان ملارد در سالن شهدای سرآسیاب، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محمد‌حسین ثمری به مدت سه روز به رقابت پرداختند.

این مقام مسئول بیان کرد: نتایج مسابقات سه روزه فوتسال مشخص گردید و تیم‌های مدارس ولایت، کارآفرینان۱ و هنرستان حاج محسن اصغر، به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

حضرتقلی در پایان تصریح کرد: یکی از ساحات تربیتی در سند تحول بنیادین، ساحت تربیت زیستی و بدنی است و می‌توانیم با استفاده از ظرفیت زنگ ورزش و مسابقات ورزشی ، اتفاقات بسیار خوبی را در این زمینه رقم بزنیم و صفات بسیار ویژه که ایمان به خدا، توکل به ائمه، وطن دوستی و ... است در تربیت‌بدنی و درس ورزش به کودکان و نوجوانان منتقل کنیم.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار