معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور:

در زلزله خوی 136 کلاس درس تا قبل از 14 فروردین توسط خیرین بهسازی و تعمیر شد

اصفهان (پانا) - معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت در زلزله خوی اولین گروه‌هایی که برای بازسازی آمدند خیرین بودند، مجموعه خیرین مدرسه‌ساز الگو هستند. 136 کلاس درس در خوی تا قبل از 14 فروردین تعمیر و بهسازی شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
در زلزله خوی 136 کلاس درس تا قبل از 14 فروردین توسط خیرین بهسازی و تعمیر شد

حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جنگ هنوز تمام نشده است و به جنگ ترکیبی تبدیل شده است‌. در این جنگ ترکیبی این جمله برای قشر فرهنگی بسیار آموزنده است، جنگ معامله با خداست، خدا خریدار و ما فروشنده هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین جلسات همین جلسات برای تصمیمات است، چون آینده کشور در دست ماست، چون شهید خرازی ها تربیت می شوند و مسئولین باید توجه ویژه ای به تعلیم و تربیت داشتیه باشند و بخصوص این استان که استان شهیدپروری است.

خان محمدی تصریح کرد: موضوعی مهم تر از آموزش و پرورش وحود ندارد، پیشرفت در آموزش و پرورش پیشرفت در همه ی زمینه ها است و فرهنگ در آموزش و پرورش شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه ما یک لحظه نباید از درس عقب بمانیم و به خاطر آلودگی نباید مدارس را تعطیل کنیم، تاکید کرد: روزی که این سمت به من داده شد گفتم ما خادم خیرین مدرسه ساز هستیم. سازمان نوسازی یکی از پرکاربردترین و چابک ترین سازمان ها است.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: در زلزله خوی اولین گروه هایی که برای بازسازی آمدند خیرین مدرسه‌ساز بودند، مجموعه خیرین مدرسه ساز الگو هستند. 136 کلاس درس در خوی تا قبل از 14 فروردین تعمیر و بهسازی شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش مثل سنگین ترین هواپیما است و فعالیت و کار آن بزرگ و سخت است و دشمنان از موفقیت دانش آموزان ناراحت هستند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه فانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار