‌رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد:

تحویل 520 کلاس درس به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

۵۲ پروژه آموزشی برای این دانش‌آموزان با ظرفیت حدود ۳۰۰ کلاس درس در حال تکمیل است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل بیش از 520 کلاس درس ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در دولت سیزدهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تحویل 520 کلاس درس به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

حمیدرضا خان‌محمدی در آیین افتتاح همزمان هشت مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی اظهار کرد: محور کار ما در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مناسب‌سازی همه مدارس برای همه دانش‌آموزان است که در این مسیر، توجه به دانش‌آموزان نیازمند خدمات ویژه هم در دستور‌کار است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به مناسب‌سازی سالیانه بیش از 450 مدرسه در کشور اذعان کرد: امیدواریم با حضور فعال و مشارکت بیشتر خیرین گرانقدر، بتوانیم این آمار را به حداقل دو تا سه برابر در سال افزایش داد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه با اشاره به این‌که توجه به مدارس استثنایی به‌ویژه با توجه به مصوبات سفرهای استانی ریاست‌جمهوری، جزو وظایف موکّد این سازمان است، تصریح کرد: در این دولت، 85 فضای آموزشی و تربیتی با ظرفیت بیش از 520 کلاس درس و در مساحت 58 هزار مترمربع، برای دانش‌آموزان استثنایی ساخته شده و هم اکنون نیز 52 پروژه آموزشی با ظرفیت حدود 300 کلاس درس در حال تکمیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار