مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

هنرستان‌ها در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هنرستان‌ها را محیطی جهت رشد و خلاقیت هنرجویان و همچنین استفاده از روش‌های نوین آموزشی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان‌ها در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارند

علی مطهری در راستای افزایش سرانه آموزشی و پیشبرد روند مراحل ارزیابی تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مربیان امور معلولین و همچنین روند آموزش در هنرستان ها، از دو هنرستان و یک پروژه نیمه تمام مدیریت ناحیه 1 ارومیه بازدید کرد.

این پروژه با زمینی به مساحت ۱۰هزار مترمربع و زیربنای ۷ هزار و ۳۰۰مترمربع با ۲۱ کلاس درس و ۹ کارگاه آموزشی با اعتبارات ملی در حال اتمام است که یکی از پروژه های فاخر استان محسوب می‌شود.

وی در ادامه از روند مراحل ارزیابی تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مربیان امور معلولین آموزش و پرورش بازدید به عمل آورد که در این آزمون از مجموع ۴۵ نفر قبول شده ۳۳ نفر بعنوان مربی امور معلولین آموزش و پرورش در رشته های کار درمانی و گفتار درمانی جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش ضمن بازدید از هنرستان پتروشیمی حکمت ارومیه با مدیر و دبیران این هنرستان دیدار و ضمن تقدیر از کارکنان این مجموعه خواستار تلاش بیش از پیش در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت شد و قول مساعد برای حل مشکلات آنها در راستای تجهیز و توسعه هنرستان داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار