اعلام آمادگی خیرین برای ساخت ۱۰۰۰ کلاس درس جدید در سیستان‌وبلوچستان

تهران (پانا) - خیرین مدرسه‌ساز استان سیستان و بلوچستان آمادگی خود را برای مشارکت در ساخت هزار کلاس درس جدید اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی خیرین برای ساخت ۱۰۰۰ کلاس درس جدید در سیستان‌وبلوچستان

ناصر قفلی در گردهمایی نیک‌اندیشان مدرسه‌سازی سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، اظهار داشت: مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان به خوبی پیش می‌رود و توجه ما به سمت ساخت و نوسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس است که پیشنهاد ما این است که کار با مشارکت ۵۰ درصدی نوسازی و خیرین باشد و مابقی ۵۰ درصد نیز با استانداری باشد تا طبق اولویت، سرویس‌های بهداشتی مدارس استان تکمیل و ساماندهی شود.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، افزود: برای ساخت ۵۰۰ مدرسه با ۱۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی با دست در دستان هم نهادن، مشارکت خیرین، صرفه‌جویی منایع، کیفی‌سازی و ارزا‌ن‌سازی مهندسان فنی می توان این امر را با سرعت بهتری پیش برد.

در ادامه محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خیرین دلسوزان حقیقی جامعه و نظام تعلیم و تربیت هستند، به خصوص خیران مدرسه‌ساز اظهار کرد: گام نهادن در مسیر مدرسه‌سازی نعمت بزرگی است. خیرین کمک کار مجموعه مهم آموزش و پرورش هستند که از اصلی ترین نهادهای هرکشور است همه به نحوی دورانی در این مجموعه تحصیل کرده و آموخته‌ایم، پس همه وظیفه داریم این مجموعه را کمک کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به خیرین گفت: خدا به شما عنایت کرده است که در این مسیر هستید، عمر زود می‌گذرد، اما شما نیک اندیشان آمده‌اید به نظام تعلیم و تربیت کمک کنید که بیانگر نگاه عالمانه‌ای است‌ دارید. کار خیر و نیک در واقع گذران عمر به بهترین نحو است.

کرمی در ادامه ضمن قدردانی از خیرین در توسعه مدارس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کمک‌های خیرین در سیستان و بلوچستان زبانزد است، مدرسه‌یاری هم اقدام بسیار خوبی است که کمک به اداره مدرسه است؛ یقین بدانید خدا می بیند و خدا می داند و چه چیزی از این مهمتر است، اقدامات شما در درگاه الهی ثبت می‌شود و ما قدردان زحمات شما هستیم که خالصانه به میدان آمده‌اید و تلاش و ایثار می‌کنید.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: هر دانش آموزی که به تحصیل می‌پردازد تا آخر ثواب و بهره‌اش برای خیران است و انشاالله ادامه پیدا کند‌ و‌ بیشتر شود تا به فضل الهی آینده درخشان باشد.

در پایان این مراسم خیرین مدرسه‌ساز استان سیستان و بلوچستان آمادگی خود را برای مشارکت در ساخت هزار کلاس درس جدید اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار