مدیر آموز و پرورش منطقه تبادکان :

آیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه در منطقه تبادکان

تبادکان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان درآیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه فاطمه پور سید آقایی، ضمن تقدیر از اقدام این خانواده خیر مدرسه ساز پور سید آقایی گفت این مدرسه در روستای کشف با ۱۶ هزار جمعیت که از مراکز برخی شهرستان ها بیشتر است، ساخته شده و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه در منطقه تبادکان

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در آیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه فاطمه پور سید آقایی عنوان کرد: این مدرسه به همت خیر بزرگوار و خانواده محترمشان " فاطمه پور سید آقایی" در ۱۲ کلاس درس در هر نوبت و با اعتباری بالغ بر۱۳ میلیارد تومان با مشارکت خیر و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در ۱۰۰۵ مترمربع آموزشی،۱۳۰ متر طول دیوار و۸۹۰ متر مربع محوطه، ساخته شده است.

عبدالهی با تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که به هر شکل در این اقدام ارزشمند یار و همراه بودند بیان کرد: به لطف خدا و تلاش و همراهی و پیگیری های همکاران ما و مسئولین جهادی طی دو سال گذشته ۲۰۰ کلاس درس در منطقه ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: نهضت مدرسه سازی در منطقه تبادکان به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ های این مدیریت با قدرت ادامه دارد و با هماهنگی ها و پیگیری های انجام شده فرآیند ساخت ۴۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دارد و اقدامات آن در حال انجام است.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار