کتاب خواندن درک مطلب کودکان را کم‌کم بهبود می‌ دهد

چاراویماق(پانا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد چاراویماق گفت: با کتاب خواندن درک مطلب کودکان ما کم‌کم بهبود می‌یابد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کتاب خواندن درک مطلب کودکان را کم‌کم بهبود می‌ دهد

همزمان با فرا رسیدن ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی، جشن بزرگ کتاب به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی و شهرداری قره اغاج در سالن سینما فرهنگ شهرستان چاراویماق برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چاراویماق در رابطه با اهمیت کتاب و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان گفت:کتاب را باید از کودکی با فرزندان خود آشنا کنیم و از جذابیت های آن برای کودکان بگوییم تا در آینده جامعه ای داشته باشیم که با کتاب دوست هستند و آن ها را مطالعه می کنند.

وی در ادامه افزود: با کتاب خواندن نه‌تنها درک مطلب کودکان ما کم‌کم بهبود می‌یابد، بلکه تأثیر مثبتی در مهارت نوشتاری و ارتباطی آن‌ها خواهد داشت.
در این جشن ضمن تجلیل از کتابداران و کتابفروشان شهرستان، سه اثر جدید از نویسندگان چاراویماقی رونمایی شد. کتاب شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشته «شاهین حسامی»، اصول و روش های آموزش نشانه ها نوشته «اسلام غفاری» و «عظیم حمزه»، نگاه تحلیلی بر آموزش جدول صامت ها و مصوت ها نوشته «اسلام غفاری» و «حسین پیری» از جمله این آثار بود.
در ادامه ضمن شعرخوانی شاعران و اجرای موسیقی زنده توسط گروه مضراب شور، نمایش طنز نیز توسط هنرمندان تئاتر شهرستان برگزار و در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در این برنامه یک کتاب اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: سبا غفاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار