مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان بیان کرد:

آموزش و پرورش یعنی کتاب و کتاب یعنی آموزش و پرورش

اصفهان (‍‍‍پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان بیان کرد آموزش و پرورش و کتاب با هم عجین شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش یعنی کتاب و کتاب یعنی آموزش و پرورش

علیرضا اکبرپور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: کتاب و نظام تعلیم و تربیت با هم عجین شده است و یکی از نهادهایی که همواره کودکان را به امر کتاب و کتابخوانی ترغیب و برخی موارد الزام می کند، آموزش و پرورش است‌.

وی تاکید کرد: ما اگر بخواهیم سرانه کتاب و کتابخوانی را ارتقا دهیم، باید نگاهمان به آموزش و پرورش عمیق و ژرف باشد، اگر بخواهیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی در آموزش و پرورش جا بیفتد، باید بحث سهل الوصول شدن و دسترسی آسان به کتاب را برای بچه ها و فرزندان و دانش آموزان فراهم کنیم. اگر بخواهیم موضوع رقابت سالم در فضای واقعی و فضای محتوایی فراهم شود باید امر کتابخوانی را رونق دهیم، اما در همین راستا همه همکاران در این هفته که به نام کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است، برنامه های خوب و ارزشمندی دارند.

اکبرپور تصریح کرد: ناحیه ۳ آموزش و پرورش قرار است در هفته پژوهش در آذرماه نمایشگاه عظیمی را با هماهنگی ناشرین و مولفین برپا کند و هماهنگی های آن انجام شده است و برنامه ریزی خواهیم کرد که همه دانش آموزان ناحیه از این فضا و محیط علمی بازدید کنند و زمینه برای خرید کتاب با قیمت های خوب و منطقی فراهم شود. مسابقات مختلف کتاب و کتابخوانی را در نظر گرفته ایم و از همه مهمتر از معلمین مولف و دانش آموزان مولف به نحو ویژه و خاص قدردانی خواهد شد و در قالب همایش در خدمت این عزیزان خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار