اعلام اسامی منتخبان جشنواره ملی «بهیندخت»

تهران (پانا) - آیین اختتامیه جشنواره ملی «بهیندخت» با حضور معاون امور زنان رئیس‌جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی منتخبان جشنواره ملی «بهیندخت»

جشنواره بهیندخت با هدف هویت‌یابی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان دختر سراسر کشور و مدارس خارج از کشور در تمام مقاطع و دانشجومعلمان دختر توسط امور زنان وزارت آموزش و پرورش در 9 محور برگزار شد.

در مجموع 1427 اثر به این جشنواره ارسال شده بود که برگزیدگان هر کدام از محورها امروز در آیینی که با حضور انسیه خزعلی (معاون امور زنان رئیس‌جمهوری)، رضامراد صحرایی (وزیر آموزش و پرورش) و جمعی از مسئولان برگزار شد، معرفی شدند.

از برگزیدگان شهر تهران در این مراسم تجلیل و مقرر شد هدایای برگزیدگان سایر استان‌ها ارسال شود.

در مراسم امروز از سارا بخشنده‌نژاد (رتبه اول)، الیسا عطایی (رتبه دوم) و نازنین‌زهرا ویله، آوا محمدی و ریحانه محمدی (رتبه سوم مشترک) در بخش نقاشی، الیکا اسکندری در بخش خطاطی (رتبه دوم)، سارینا نیری (رتبه دوم) در بخش دلنوشته، نازنین‌زهرا رضوانیان (رتبه دوم) و عسل لشنی (رتبه سوم) در بخش عکس‌نوشته، فائزه مصطفوی‌زاده (رتبه دوم) در بخش پادکست، خنانه درودی (رتبه اول) در بخش ویدئوکست، فاطمه‌سادات مصطفوی‌زاده (رتبه اول) در بخش کلیپ و مریم گودرزی (رتبه سوم) در بخش کارآفرینی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار