مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

شکوفایی استعدادهای دختران باید مد نظر تمام متولیان تعلیم و تربیت باشد 

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت دختران بر روی هویت دخترانه‌شان باید متمرکز شده و هویت خود را هم کشف کنند و هم به همسالان معرفی کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شکوفایی استعدادهای دختران باید مد نظر تمام متولیان تعلیم و تربیت باشد 

علیرضا کریمیان در آیین اختتامیه جشنواره ملی بهیندخت اظهار کرد: یکی از مسئولیت‌های مهم امروز هر انسان فرهیخته و کسی که برای خودش در جامعه احساس مسئولیت می‌کند، تربیت دختران و زنان است.

وی خاطرنشان کرد: تربیت دختران در جوامع اسلامی و تربیت انسان در سایر جوامع، یکی از ضرورت‌های بسیار مهم در این دوران است. امروز اعتماد به نفس دختران را باید مد نظر قرار داده و به‌صورت ویژه و خاص در توانمندسازی آنان متمرکز شویم.

کریمیان با تاکید بر اینکه دختران باید از یک خودباوری بسیار مناسبی بهره‌مند و برخوردار باشند، افزود: شکوفایی استعدادها و هویت دخترانه دختران در جامعه باید به صورت ویژه مد نظر نه فقط آموزش و پرورش بلکه مد نظر تمام متولیان امر تعلیم و تربیت باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دختران بر روی هویت دخترانه‌شان باید متمرکز شده و هویت خود را هم کشف کنند و هم هویت خود را به همسالان معرفی کنند.

وی افزود: باید مثل غریق نجات هم هویت دخترانه را کشف کرد و هم به دیگران معرفی کنیم. از همه دختران می‌خواهم که خودتان را خوب بشناسید و کمک کنید که دیگران هم هویت دخترانه‌شان را خوب بشناسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار