فرماندار شهرستان بهارستان:

امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا به دست آمده است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در نشست هماهنگی ستاد اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان، امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا به دست آمده است

جلسه هماهنگی ستاد اعزام کاروان راهیان نور شهرستان بهارستان با حضور عبداله نوحی فرماندار بهارستان، سرهنگ سهیل رستمیان فرمانده سپاه شهرستان، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، بخشداران و شهرداران این منطقه در محل فرمانداری برگزار شد.

عبداله نوحی در این جلسه بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است؛ اعزام کاروان‌های راهیان نور و آشنایی نسل جدید با آرمانهای شهدا، کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

فرماندار شهرستان بهارستان در ادامه خاطر نشان کرد: در برهه کنونی ما بعنوان وارثان شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نیز منتقل شود.

وی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دارد؛ همه دستگاه ها باید در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اردوها اهتمام ویژه داشته باشند. باید با کار زیاد و تولید محتوای مناسب و جهاد تبیین تلاش کنیم نسل جوان و دانش آموزان با آرمانهای شهدای والامقام آشنا شوند.

نوحی در پایان خاطرنشان کرد: راهیان نور یک کلاس درس و دانشگاهی عظیم است و ما باید به نسل دانش آموز و جوان بشناسانیم که خرمشهرها چگونه آزاد شدند و چه جانها و چه عزیزانی فدای این انقلاب و آب و خاک شده‌اند تا امروز من و شما در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم.

در این جلسه مقرر شد ضمن تعامل و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی در پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نور، همه دستگاه‌ها در حوزه جهاد تبیین و آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان، نقش برجسته‌ای ایفا نموده و همراهی لازم را داشته باشند. اعزام دانش‌آموزان با ۱۰ دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی دفاع مقدس از دیگر مصوبات این جلسه بود که مقرر گردید این امر در ایام آتی انجام شود.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار