دستگیری عوامل قمه‌کشی در خیابان اندرزگو

تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری 4 عامل شرارت در خیابان اندرزگو در کمتر از48 ساعت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عوامل قمه‌کشی در خیابان اندرزگو

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی، حاوی شرارت و قمه‌کشی 4 جوان شرور در خیابان اندرزگو تهران بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بررسی ها اولیه نشان از این داشت: شرارت منتشر شده در شب جمعه مورخ12 آبان ماه1402 رخ داده است و این افراد با قمه و شمشیر در حالی که در وضعیت عادی نبودند به یکی از خودروها در خیابان اندرزگو حمله کرده و با قمه کشی باعث ایجاد رعب و وحشت برای سرنشینان خودرو و همچنین شهروندان شده بودند.

راستی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش از این خیلی از رسانه ها و عموم مردم با درج پویش های متعددی برخورد پلیس با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات و نوامیس را از مسئولان خواستار بودند، بلافاصله رسیدگی به این موضوع و دستگیری عاملان آن در دستور کار قرار گرفت که با اقدام به موقع پلیس تمامی عاملان این اقدام شرورانه در عملیات های مختلف در مخفیگاهاشن دستگیر و به مقر پلیس انتقال یافتند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد از مردم خواست، گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیسی 110 در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار