دختران قمه کش و عامل پخش فیلم در فضای مجازی احضار شدند

تهران (پانا) - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان از شناسایی و احضار عوامل نشر کلیپ درگیری توام با قمه کشی دختران نوجوان در شبکه های اجتماعی و افراد درگیر در این ماجرا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دختران قمه کش و عامل پخش فیلم در فضای مجازی احضار شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، چندی قبل کلیپی از درگیری لفظی چند دختر نوجوان در یکی از بوستان‌های شهر اصفهان در شبکه ‌های اجتماعی انتشار یافت که در جریان آن یکی از دختران، با قمه، دیگران را تهدید می‌کند.

سرهنگ جهانگیر کریمی در این زمینه عنوان کرد: به تازگی در فضای مجازی کلیپی از درگیری چند دختر با یکدیگر و قداره به دست بودن یکی از آنان منتشر شده است که این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گفت.

وی اظهار کرد: انتشار گسترده این کلیپ در فضای مجازی و نمایش قداره کشی یکی از دختران موجب حساسیت موضوع برای پلیس شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: پس از رصد اطلاعاتی انجام شده، عوامل انتشار این کلیپ و نیز دخترانی که اقدام به درگیری کرده بودند، شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی احضار شدند.
وی خاطرنشان کرد: بررسی اولیه نشان‌دهنده این است که افراد درگیر و خاطی در فضای مجازی با یکدیگر دوست شده و تحت تاثیر القائات منفی دوستان ناباب خود دست به اینگونه رفتارها زده‌اند.
سرهنگ کریمی هشدار داد: بروز اینگونه رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه، زنگ خطری برای خانواده هاست که نظارت بیشتری بر دوستان فرزندان خود و فعالیت آنها در شبکه های اجتماعی داشته باشند.
این مقام انتظامی اصفهان با اشاره به اینکه هرگونه رفتار هنجارشکنانه ناقض احساس امنیت شهروندان توسط پلیس رصد و با عوامل آن برخورد قاطع می‌شود، گفت: با عواملی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار این درگیری در شبکه های اجتماعی کرده بودند، برابر قانون برخورد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار