سخنرانی رئیس شورای دانش‌آموزی دختران خراسان‌رضوی در دیدار با رهبری

مشهد (پانا) - مبینا شکرلب، رئیس شورای دانش‌آموزی دختران استان خراسان‌رضوی به نمایندگی از تمام دانش‌آموزان در محضر مقام معظم رهبری به بیان قدرت و شکوهمندی این قشر ارزشمند پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سخنرانی رئیس شورای دانش‌آموزی دختران خراسان‌رضوی در دیدار با رهبری

مبینا شکرلب، رئیس شورای دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی و دانش آموز دبیرستان فرزانگان ۴ مشهد مقدس به نمایندگی از تمام دانش آموزان جهان در دیدار با مقام معظم رهبری به مناسبت روز دانش آموز گفت: خدا را شاکر هستم که به نمایندگی بیش از ۱۶میلیون دانش آموز ایرانی، نوجوان غیور نسل سوم و چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی و مشتاقان پیوستن به جبهه آخرالزمانی حماسه و مقاومت، توفیق زیارت شما را دارم.

وی افزود: امروز ما، وارثان ارزش‌های نورانی و جهانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فراز و نشیب‌های مسیر صعود به قله‌های ایمان، عزت، علم و جهاد و قدردان این میراث گرانبها هستیم و با صلابت و ایمان به ارث برده از مادران پاک و پدران با غیرت، بسان مقاومان عالم، از یمن تا سوریه، از عراق تا لبنان و از کرانه باختری تا غزه، با رهبر و مقتدایمان عهد می‌بندیم دشمن ظالم و یار مظلوم، پایبند اسلام و مجاهد در مسیر ولایت باشیم تا به برکت دعای خیر شما، در زمره یاران حق طلب حضرت ولی عصر محسوب شویم.

وی بیان کرد: آقا جان، این سپاه نوجوان شما متشکل از دانش آموزان هنرمند، ورزشکار، قاری قرآن، حافظ کلام خدا، آشنا باحرفه ها، نخبگان علمی، فرزندان شاهد و عضو تشکل‌های دانش آموزی است که همگی در مدارس‌مان درس می‌خوانیم و در خانواده مسئولیت پذیر هستیم؛ اما عرصه نقش آفرینی اجتماعی ملی و بین المللی را هرگز فراموش نکردیم. ما تلاش می‌کنیم نسبت به مسائل کشور و جهان بی‌تفاوت نباشیم، دست دوستان و همشاگردی‌های خود را بگیریم تا نیروی‌مان دو چندان شود و قوی و یک صدا باشیم.

رئیس شورای دانش آموزی دختران خراسان رضوی تصریح کرد: من دختر نوجوانی هستم که انقلاب اسلامی، عزتی به من داده است که در کمال آزادی و آرامش به نمایندگی از همه دختران و پسران نوجوان‌شما در محضرتان صحبت کنم و از شما بخواهم برای ما دعا کنید و از خدای بزرگ بخواهید کودکان غزه، فلسطین و فرزندان گرفتار ظلم و ستم را نجات دهد و پیروزشان کند.

مبینا شکرلب صحبت‌های خود را اینگونه به پایان رساند: اگر همچنان که بنیانگذار انقلاب عظیم اسلامی به نوجوانان اعتماد کرد و شما به جوانان و نوجوانان اعتماد دارید، کارها به ما سپرده شود و برنامه‌های آموزشی و تربیتی، ما را با هویت غنی ملی و اسلامی آشنا سازد، با خودباوری، نشاط و امید، ایمان، تعقل و کسب علم مفید را پیشه خود می‌سازیم و عمل شایسته و اخلاق اسلامی را زینت خود می‌کنیم.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار