وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد:

«سیاسی بازی» یعنی گره زدن معیشت مردم به تحریم

تهران ( پانا )- با وجود تاکید بر عدم تغییر موضع ایران در خصوص کارگروه اقدام مالی و رویکرد دولت در تکیه بر راهکارهای درون زا، در کنار دیپلماسی اقتصادی فعال با کشورهای همسایه و همسو اما اصرار بر گره زدن معیشت مردم به تحریم‌ها و حواشی آن، بیشتر سیاسی بازی است تا نقد سازنده.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
«سیاسی بازی» یعنی گره زدن معیشت مردم به تحریم

به گزارش وزارت اقتصاد و دارایی، دولت سیزدهم حل مسائل کشور را با تکیه بر راه حل های درون زا دنبال می‌کند و معیشت مردم را با ترحم چند کشور غربی گره نزده است.

بارها اعلام شده، سیاست جمهوری اسلامی ایران در خصوص کارگروه اقدام مالی هیچ تغییری نکرده است و همچنان که پیش از این تاکید شده بود ما فارغ از کنوانسیون‌های بین المللی با توجه به اینکه اعتقادات کشورمان در خصوص پولشویی محکم است، در چارچوب قوانین داخلی خود و فراتر از استانداردهایی که وجود دارد عمل کرده و می کنیم و این روند را ادامه می‌دهیم.در مقابل انتظار ما این است که FATF نگاه فنی در این خصوص داشته باشد و رویکرد سیاسی خود را در این خصوص تغییر دهد.

با وجود اعلام این موضع روشن اما اصرار بر گره زدن معیشت مردم به موضوعاتی از این قبیل، خود مصداقی از تلاش برای تداوم سیاسی کاری است که سال‌ها حتی ابتدایی‌ترین نیازهای مردم را به تحریم‌ها گره می‌زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار