معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور:

ایجاد فضاهای مناسب و ایمن برای بانوان توسط مدیریت شهری مشهد

مشهد(پانا)- معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت مدیریت شهری مشهد، درجهت ایجاد فضاهای مناسب و ایمن برای بانوان با حفظ ارزش‌ها و حریم‌ها، تلاش قابل تقدیری دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فضاهای مناسب و ایمن برای بانوان توسط مدیریت شهری مشهد

مراسم افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد و ۲۷ پروژه شهری منطقه ۹ شهرداری مشهد در حوزه‌های فضای سبز، عمرانی و زود بازده با حضور انسیه خزعلی، معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد و همچنین جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد.

انسیه خزعلی، معاون اموربانوان و خانواده رئیس جمهور در این مراسم گفت: اقداماتی که در شهر مشهد به عنوان پایگاه و الگویی برای جهان بین الملل و اسلام انجام شده است، نشان می‌دهد که ما نه تنها خواهان محدودیت نیستیم، بلکه خواستار برقراری محیطی جهت تفریح و فراغت بانوان با سلامت و امنیت بیشتر هستیم.

وی افزود: طی تفاهم نامه‌ای که با مدیریت شهری‌ مشهد به امضا رسید، مقرر شد تا شهرداری و معاونت بانوان ریاست جمهوری اقداماتی را در زمینه پیشگیری از طلاق و ارائه مشاوره‌های روانشناسی به دختران و بانوان در مشهد آغاز کنند.

خزعلی در پایان گفت: امیدواریم شهر مشهد بتواند به عنوان یک شهر فرهنگی و الگوی جهان معرفی شود و مسئله خانواده دراین شهر، در دستور کار قرار بگیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم، تفاهم نامه‌ای میان شهرداری و معاونت امور بانوان و خانواده رئیس جمهور منعقد شد و این بوستان به صورت رسمی برای استفاده از بانوان در دسترس قرار گرفت.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار