معاون فرهنگی شهردار مشهد:

اهدای نشان مشهد الرضا به چهره‌های اثرگذار

مشهد (پانا) - معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت شورای شهر مشهد در راستای هویت‌سازی، تصمیم بر اهدای نشان مشهد الرضا به چهره‌های ماندگار شهر گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۷۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای نشان مشهد الرضا به چهره‌های اثرگذار

حسین باغگلی، معاون فرهنگی شهردار مشهد در اولین رویداد اعطای نشان مشهد گفت: سال‌ها است که در شورای اسلامی شهر مشهد تلاش شده است و در دوره های مختلف اهدای نشان مشهد به شهروندان اثرگذار در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته است؛ اما به دلایل متعددی این امر محقق نمی‌شد.

وی افزود: حال در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد، به همت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری و پشتیانی شهردار، این برنامه به وقوع پیوست و این افتخار نصیب‌ما شد تا در خدمت عزیزانی باشیم که تسهیل بخش فرآیند مدیریت شهری شهر مشهد در طول سالیان گذشته بودند.

باغگلی ادامه داد: یکی از دلایلی که موجب اجرا نشدن تا‌کنون این برنامه شد، این بوده است که مشهد الرضا، شهر بزرگان است و خوشبختانه ما افتخارات بسیاری را در شهر مشهد داریم؛ به همین دلیل انتخاب برای ما بسیار دشوار بود.

وی بیان کرد: در تمام دوره‌ها، مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های بسیاری در شهر انجام دادند؛ اما همواره بزرگانی در این شهر بودند که اثرات جدی و ماندگاری را برای این شهر بر جای گذاشتند. خوشبختانه در آستانه میلاد حضرت زهرا این فرصت فراهم شد تا مدیریت شهری شهر مشهد قدردان و سپاسگزار همه عزیزانی که در جهت هویت یابی شهر مشهد زحمت کشیدند، باشد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار