نوری در گفت‌وگو با پانا:

استقلال لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد

نیمکت تیم هوادار، استقلالی است/ با اضافه شدن مهاجم آرژانتینی باید موتور گلزنی استقلال روشن شود

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت نیمکت تیم هوادار استقلالی است، تقابل دو نیمکت استقلالی در دیدار استقلال با هوادار می‌تواند جالب باشد تا بازی زیباتری را شاهد باشیم. 

کد مطلب: ۱۴۱۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار استقلال _ هوادار، اظهار کرد: قبل از تعطیلی لیگ به خاطر بازی‌های فیفا دی تیم ملی فوتبال کشورمان استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و در مقابل سپاهان اصفهان هم به خاطر اشتباه داوری بازی را واگذار کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: ناداوری همیشه گریبان استقلال را گرفته است و چیزی در این رابطه هم نمی‌توان گفت و در مقابل سپاهان هم این اتفاق برای استقلال افتاد.

نوری در مورد تعطیلات لیگ برتر تأکید کرد: تعطیلات لیگ برتر به تیم‌ها آسیب می‌زند و در مراحل آماده‌سازی تیم‌ها وقفه و مشکلات ایجاد کرده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه استقلال باید دنبال حفظ صدرنشینی باشد، اضافه کرد: امیدواریم بازیکن آرژانتینی جذب شده باشگاه استقلال بتواند بر خلاف گذشته استارت گلزنی برای آبی‌های پایتخت را بزند.

نوری با بیان اینکه استقلال مهاجمان خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم با اضافه شدن بازیکن آرژانتینی و این مهاجم خارجی بتواند به روند گلزنی این تیم در مسابقات لیگ برتر بهبود ببخشد و موتور گلزنی تیم روشن شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه نیمکت تیم هوادار استقلالی است، اضافه کرد: تقابل دو نیمکت استقلالی در دیدار استقلال با هوادار می‌تواند جالب باشد تا بازی زیباتری را شاهد باشیم.

نوری با اشاره به اینکه استقلال لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد، گفت: باید دنبال کسب ۳ امتیاز در بازی‌های آینده باشد و به نتیجه تساوی اکتفا نکند. اگر بچه‌ها تمرکز داشته باشند می‌توانند از سد هوادار هم عبور کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه استقلال اگر ۶۰،۷۰ درصد بازی خودش را انجام بدهد می‌تواند هوادار را شکست دهد، افزود: بازی با سپاهان بهترین بازی چند سال اخیر استقلالی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر بود و اگر همان نمایش را در دیدار با هوادار به تصویر بکشند می‌توانند سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

نوری اظهار داشت: بازی با هوادار بازی آسانی نیست و باید با تمام توان در این بازی حضور پیدا کرده و بتوانند هوادار را شکست داده و صدرنشینی در را حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار