‌آغاز دور جدید اردوهای راهیان پیشرفت؛

‌۱۰ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند

باقرزاده: دانش‌آموزان دستاوردها و پیشرفت‌ها را با چشم دل ببینید و ایمان، عشق، تقوا و فضلیتی که وجود دارد را برای دوستان خود بازگو کنند

تهران (پانا) - دوره جدید اردوهای راهیان پیشرفت‌ ویژه دانش‌آموزان مدارس غیردولتی، هیات امنایی و شاهد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
‌۱۰ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند

مجتبی باستان در مراسم افتتاحیه دور‌ جدید اردوهای راهیان پیشرفت نورانی که صبح امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۲ در پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: به لطف خدا شاهد برگزاری چندین دوره‌ از این اردوها بودیم و حال نیز توفیق داریم دوره جدید آن را شروع کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی افزود: در این دوره سعی بر این است که ۱۰ هزار دانش‌آموز از مدارس غیرانتفاعی، هیات امنایی و مدارس شاهد به این اردوها اعزام شوند.

وی افزود: هدف از این اردوها بیشتر شدن موقعیت‌های یادگیری است، موضوعی که یکی از اهداف سند تحول بنیادین است، همچنین لبیک به پویش مهر ریاست‌جمهوری درخصوص روایت دستاوردها است.

در ادامه این مراسم اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این‌که نخبگان دانش‌آموز دارای استعدادهای بسیاری هستند، گفت: بیش از ۱۶‌میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور داریم و شاید نتوانیم موقعیتی مانند اردوی راهیان پیشرفت را برای همه آن‌ها فراهم کنیم، اما شما که‌ اکنون از این موقعیت بهره می‌برید، غرور، عزت و افتخاراتی را که می‌بینید برای دوستان، همکلاسی‌ها و باقی دانش‌آموزان ایران اسلامی شرح دهید.

وی افزود: دستاوردها و پیشرفت‌ها را با چشم دل ببینید و ایمان، عشق، تقوا و فضلیتی که وجود دارد را برای دوستان خود بازگو کنید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به جنگ غزه و جنایات رژیم اشغالگر قدس، افزود: بدترین فجایع را طی چند وقت اخیر شاهد بودیم و شب گذشته نیز یکی از بزرگترین جنایت‌های تاریخ را این رژیم غاصب رقم زد، اما همانطور که حضرت علی (ع) فرمودند "يَوْمُ آلْمَظْلُومِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ يَوْمِ الظَّالِمِ عَلَى آلْمَظْلُومِ"، روز انتقام مظلوم از ظالم، شدیدتر از روز ستم کردن ظالم بر مظلوم است. ‌ما منتظر آن روز هستیم.

در ادامه زهرا پناهی‌روا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه نیاز است تا دانش‌آموزان از دستاوردها و اتفاقات خوب کشور آگاهی پیدا کنند، اظهار کرد: جهاد تبیین و بیان روایت‌ها از جمله وظایفی است که دانش‌آموزان در انجام آن‌ها باید هوشیار باشند.

وی افزود: افتخارآفرینی‌ها را به یکدیگر انتقال دهید چرا‌که رسالت ما انجام این کار است. امید است اردو‌‌های به‌یاد‌ماندنی را شاهد باشیم و از این طریق راه شهدا ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار