اردو‌های راهیان پیشرفت سازمان دانش‌آموزی دراستان اردبیل کلید خورد

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل از آغاز اردوی راهیان‌ پیشرفت ویژه دانش‌آموزان و مربیان این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اردو‌های راهیان پیشرفت سازمان دانش‌آموزی دراستان اردبیل کلید خورد

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل با اعلام این خبر اظهارکرد: اردوی راهیان پیشرفت سبک جدیدی از اردو است و در راستای امیدآفرینی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر تقویت امید به آینده در بین دانش‌آموزان، این اردو به گونه‌ای طراحی شده است که دانش‌آموزان به صورت عینی روند پیشرفت کشور را در حوزه‌های مختلف بازدید نمایند.

نعیمی بازدید از بیمارستانها، دانشگاهها، مراکز دانش بنیان، پارک های علم وفناوری، آزمایشگاه‌ها، صنایع و کارخانجات صنعتی را از جمله مراکزی برشمرد که در طرح اردوی راهیان پیشرفت توسط دانش‌آموزان مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گفت: اردو‌های راهیان پیشرفت به عنوان یک طرح ارزشمند با هدف آشنایی دانش‌آموزان با دستاورد‌های علمی کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است آیین افتتاحیه این اردو روز یکشنبه هفتم آبان ماه با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان و مسئولین شهرستانی در خلخال برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار