رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

۱۰۰۰ یادواره کلاسی شهدا

مشهد(پانا) - رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مدیران مدارس شاهد نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی منسجم مدیران در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری ۱۰۰۰ یادواره شهید در سطح کلاس‌های مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰۰ یادواره کلاسی شهدا

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مدیران مدارس شاهد نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان ضمن تاکید بر برنامه ریزی منسجم مدیران در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری ۱۰۰۰ یادواره شهید در سطح کلاس‌های مدارس خبر داد.

علی غفاریان پناهی رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی طرح «شهید پژوهی» را یکی از طرح‌های موفق در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در سالهای اخیر دانست و افزود: طرح شهید پژوهی هرساله در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ارزیابی شده و سعی می‌شود ضمن بالا بردن کیفیت آثار در جهت فراگیر شدن طرح در بین دانش آموزان گام برداشته شود. در سال تحصیلی آینده تعداد دبیرخانه های این جشنواره را افزایش داده و به زودی هفت دبیرخانه شهید پژوهی در استان راه اندازی خواهد شد.

غفاریان پناهی با اشاره به ضرورت تکریم دانش آموزان خانواده های معزز شهدا جانبازان و ایثارگران، وجود مدارس شاهد را مرهون این دانش آموزان عزیز دانسته و نسبت به پیگیری ویژه امور آموزشی و تربیتی این دانش آموزان از سوی مدیر و معاونین مدارس تاکید کرد.

لازم به ذکر است نشست مدیران مدارس شاهد در دبیرستان شاهد یادگاران امام (ره) آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد با حضور کارشناسان اداره شاهد و مدیران مدارس شاهد برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار