مدیر فرهنگسرای دفاع مقدس:

نوجوانان باید الگوی خود را از شهدای دانش آموز انتخاب کنند

کاشمر(پانا)- مدیر فرهنگسرای دفاع مقدس در مراسم یاداوره شهدا در هیئت شاهزاده قاسم ابن حسن گفت نوجوانان امروزی باید الگوی خود را از شهدای دانش آموز انتخاب کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان باید الگوی خود را از شهدای دانش آموز انتخاب کنند

مجید خدامی مدیر فرهنگسرای دفاع مقدس شهرستان کاشمر گفت: 1214 شهید ترشیزبزرگ در زمان هشت سال دفاع مقدس دارد که تعداد زیادی از آن ها نوجوان بوده اند و باید یاد و خاطره آن ها را تا ابد از یاد نبریم.

وی گفت: شهدای نوجوان بسیار معصوم بوده اند به طوری که آن ها به سن تکلیف نرسیده بودند اما با این وجود با شجاعت و عشق امام حسین (ع) از کیان و میهن خود بدون هیچگونه ترس دفاع کردند .

خدامی ادامه داد:جنگ تحمیلی با بقیه جنگ ها تفاوت های بسیاری داشت که نوجوانان نقش مهمی در پیروزی آن داشته اند چرا که رویه و خودباوری آنها بسیار بالا بود و با جرئت و شجاعت همیشه در حال پیشروی و ترقی بودند به طوری با تمام جو در حال درگیری با عراقی ها بودند.

وی افزود: نوجوانان امروزی باید الگو خود را از شهدای دانش اموز انتخاب کنند و از روش زندگی آنها بیاموزند و استفاده کنند چرا که آنها همانند قهرمان هستند که یکی از انها شهید سرباز مهدی باقری است که زندگینامه ان به قلم مجتبی صاحب زمانی نگاشته شده است که مراحل چاو را سپری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار