تقدیر از مدیرسازمان دانش آموزی

سازمان دانش آموزی لرستان به عنوان اداره برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد

آموزش و پرورش استان لرستان در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصصاصی معرفی گردید. و طی مراسمی که در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد از مدیر و رابط ارزیابی سازمان دانش آموزی استان به عنوان اداره برتر استان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی لرستان به عنوان اداره برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد

خرم آباد (پانا)- طی جلسه ای که شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان برگزار گردید از مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان و رابط ارزیابی این سازمان برای کسب رتبه برتر ارزیابی های جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۱ توسط مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تقدیر به عمل آمد.

رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان لرستان توانست در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کند افزود:‌موفقیت های بی شمار آموزش و پرورش لرستان در یک سال اخیر همچون انتخاب آموزش و پروش لرستان به عنوان دستگاه برتر اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی، ارتقای شش پله ای استان در میانگین نمرات کنکور، افزایش هفت برابری رتبه برتری های کنکور سراسری نسبت به سال گذشته، کسب مقام اول در بسیاری از شاخص های وزارتی در کل کشور و موارد بسیار دیگر مرهون برنامه ریزی ستادی و تلاش جهادی و صادقانه جامعه بزرگ فرهنگیان استان است.

امین رسولی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی بازوی پرتوان معاونت پرورشی و فرهنگی است افزود: زحمات همکاران ما در سازمان دانش آموزی استان واقعا تحسین برانگیز است. امسال کسب رتبه نخست جذب و سازماندهی اعضا و مربیان در سطح کشور برای نخستین بار برای استان لرستان رخ داد و دانش آموزان ومربیان پیشتاز با برپایی موکب در کربلای معلی و اردوی زیارت اولی ها به مقصد مشهد مقدس توانستند تابستانی معنوی و تربیتی را پشت سربگذارند.و این رتبه برتر شایسته این عزیزان به ویژه مدیرجوان و پرتلاش آقای محسن امیری خواه و آقای احسان نورعلی رابط ارزیابی این سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار