امام‌جمعه شهرستان ملارد بمناسبت هفته نیروی انتظامی:

امنیت و آرامش جامعه کنونی دسترنج شهدای گرانقدر است

ملارد (پانا) - امام‌جمعه شهرستان ملارد، بمناسبت هفته نیروی انتظامی، امنیت و آرامش جامعه کنونی را دسترنج تمام شهدای گرانقدر و زحمات نیرو‌های انتظامی دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۰۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و آرامش جامعه کنونی دسترنج شهدای گرانقدر است

مهدی خوبانی، امام‌جمعه شهرستان ملارد، در رابطه با اهمیت وجود امنیت در جامعه، توسط نیرو‌های انتظامی عنوان کرد: امنیت، یک نیاز بسیار مهم و ضروری برای انسان‌ها در جامعه است. امنیت و آرامش کشور باعث پیشرفت علمی و فرهنگی آن جامعه می‌شود، زیرا با وجود امنیت در کشور، مردم می‌توانند به هدف اصلی خود، با حفظ آرامش و وجود امنیت در کشور دست یابند. امنیت و آرامش مردم در جامعه، تنها با زحمات دلسوزانه نیروی انتظامی صورت می‌گیرد. نیروی انتظامی با تلاش و پذیرش خطرات احتمالی و فراوان، جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند تا جامعه‌ای توأم با آرامش داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت، افزود: در هفته نیروی انتظامی یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر و سربلند مدافع امنیت را گرامی می‌داریم، که برای حفظ امنیت کشور، جان و مال خود را از دست دادند و دلسوزانه در این راه به مقام شهادت رسیدند. امروزه نوجوانان و جوانان با تلاش و پشتکار خود نشان می‌دهند که شهدا زنده هستند و تا پای جان، راه آن‌ها را ادامه می‌دهند و اخلاق و رفتار آن‌ها را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهند.

خوبانی ادامه داد: نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، نقش بسیار مهمی برای حفظ امنیت در جامعه دارند. نیرو‌های انتظامی با بررسی و تحلیل موضوعات مختلف، مشکلات مردم را به صورت اساسی حل می‌کنند و ریشه و سرچشمه نا‌أمنی در جامعه را نابود می‌کنند و این به معنای مسئولیت‌پذیری و سربلندی یک کشور است که زمینه را برای پیشرفت‌های علمی فراهم می‌کند.

امام‌جمعه شهرستان ملارد تأکید کرد: یکی از مشکلات مهم که امروزه باید به آن‌ توجه داشت، مبارزه و جلوگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه است که یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌های اجتماعی است و می‌تواند بیشترین آسیب را به نوجوانان و جوانان جامعه کنونی بزند، و نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر، یکی از بهترین عوامل جلوگیری از مواد مخدر در جامعه است که با تلاش‌های روزانه نیرو‌های انتظامی مبارزه با مواد مخدر، عوامل مختلفی برای جلوگیری از آن طراحی شده است که یکی از آن برنامه‌ها، آموزش عوارض و آسیبهای زیانبار مواد مخدر به نوجوانان و جوانان است.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار