مدیر آموزش وپرورش شهرستان مانه وسملقان به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی منبعث از تلاش‌های نیروی انتظامی است

مانه وسملقان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه وسملقان به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت بخش عظیمی ازامنیت و اقتدارجمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ نیروی انتظامی است که زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی منبعث از تلاش‌های نیروی انتظامی است

محسن روحانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان مانه وسملقان در متنی هفته نیروی انتظامی ر تبریک گفت و افزود: بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه بزرگ مردان جان بر کف نیروی انتظامی در میهن عزیزمان ایران اسلامی، زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است. نیروهای خدوم انتظامی همیشه و در همه حال حافظ امنیت و آرامش جامعه بوده و هستند و اکنون که توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در برهم زدن امنیت و آرامش جامعه بی حد و حصر شده است بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ رشادت‌های آنهاست که خاضعانه جان در طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.‏

13مهرماه روز نیروی انتظامی، بهانه‌ایست برای قدردانی و تجلیل از حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نمود اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت که با حضور ایثارگرانه خود، سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی در پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند. همواره این فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای را سر لوحه اعمال خود قرار می‌دهند که فرمودند: "نیروی انتظامی همواره باید هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر فرماندهی صدیق و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان که با‌ تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم در پناه حضرت باری تعالی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از رهنمودهای ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام و در برقراری نظم و امنیت سرافراز و پیروز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار