برتری الهلال با آتش‌بازی نیمار و دوستان؛ پایان تلخ برای اولین میزبانی نساجی در آسیا

تهران (پانا) - تیم فوتبال الهلال عربستان موفق شد در شب گلزنی نیمار با نتیجه ۳ بر صفر نساجی ایران را مغلوب کند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برتری الهلال با آتش‌بازی نیمار و دوستان؛ پایان تلخ برای اولین میزبانی نساجی در آسیا

دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی با قضاوت ما نینگ از کشور چین برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر الهلال به پایان رسید.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که نساجی در هفته نخست میهمان بمبئی‌سیتی هند بود و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را مغلوب کند.

الهلال نیز در دقایق پایانی موفق شد از شکست خانگی مقابل نوبهار فرار کند و فصل را با تساوی یک بر یک شروع کرده بود.

الهلال با ۲۰ امتیاز در رده اول لیگ عربستان قرار دارد و ۶ برد و ۲ تساوی از ۸ بازی خود به دست آورده است. بهترین پیروزی آن‌ها تا اینجای فصل مربوط به برد ۶ بر یک برابر الریاض است اما مهم‌ترین برد آن‌ها به کامبک ۴ بر ۳ برابر الاتحاد در خانه حریف برمی‌گردد. این تیم در لیگ عربستان تاکنون ۲۳ گل زده و ۷ گل دریافت کرده است که چهارمین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر را در اختیار دارد. نساجی ایران نیز موفق شده بود در ۴ دیدار خود ۵ امتیاز را در لیگ برتر ایران کسب کند و در رتبه نهم قرار دارد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: ضربه سر محمود قائدرحمتی را محمد العویس دراختیار گرفت.

دقیقه ۴: حرکت تکنیکی نیمار دفاع نساجی را بهم ریخت و پاس در عمق او به میشل رسید و این بازیکن برزیلی با پاس در عرض الکساندر میتروویچ را در مقابل دروازه قرار داد و او موفق شد دروازه نساجی را باز کند، اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد.

دقیقه ۱۳: ارسال خطرناک البریک از جناح راست با شوت میتروویچ همراه شد که مظاهری این ضربه را به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۱۹: بازیکنان الهلال پس از پاس‌کاری‌های پیاپی توسط سلمان الفرج توپ را به سمت چپ خط دفاعی نساجی برد که ارسال زیبای محمد البریک را میتروویچ با ضربه سر به گل اول الهلال تبدیل کرد.

دقیقه ۳۹: در حالی که بازی با تنش بالایی در جریان بود، سرانجام این تنش‌ها باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و داور این دیدار پس از بررسی صحنه درگیری توسط VAR تصمیم گرفت امیرمحمد هوشمند از نساجی
و سلمان الفرج را از الهلال با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کند. این اخراج در حالی اتفاق افتاد که ما نینگ در ابتدا به هوشمند کارت زرد داده بود ولی در ادامه تصمیم به تغییر رنگ کارت گرفت و او را به همراه هافبک الهلال اخراج کرد.

دقیقه ۴۵: پاس بلند کولیبالی به میشل رسید و ضربه روی پا این بازیکن برزیلی به شکل خطرناکی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۸+۴۵: شوت روی پای چپ اسماعیل بابایی از پشت محوطه جریمه با فاصله از بالای دروازه الهلال رد شد.

دقیقه ۵۲: میشل بهترین فرصت را داشت تا دروازه نساجی را برای دومین بار باز کند ولی شوت زمینی او را مظاهری به زیبایی با پا مهار کرد.

دقیقه ۵۳: شوت پرقدرت پای چپ آزادی از پشت محوطه جریمه الهلال را محمد العویس به زیبایی دفع کند.

دقیقه ۵۹: اشتباه قائدرحمتی در دفع توپ باعث شد تا توپ به ناصر الدوساری برسد و پاس در عمق این بازیکن به نیمار رسید تا این ستاره برزیلی با یک ضربه تماشایی پای چپ گل دوم را به ثمر برساند. نیمار موفق شد نخستین گل خود با لباس الهلال را در استادیوم آزادی به ثمر برساند.

دقیقه ۶۱: یک بار دیگه اشتباه قائدرحمتی باعث شد تا کولیبالی با یک حرکت دیدنی به زیبایی به قلب دفاع نساجی بزند و پاس در عمق او به نیمار رسید و ضربه بغل پای او با خوش شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۰: مشکوک‌ترین صحنه بازی روی شوت سنگین اسماعیل بابایی شکل گرفت. روی دفع ناقص کولیبالی توپ به بابایی رسید و ضربه پرقدرت و تماشایی این بازیکن پس از برخورد به تیر دروازه الهلال به صورت مشکوک به گل از روی خط دروازه برگشت.

دقیقه ۳+۹۰: الشهری موفق شد در شلوغی محوطه جریمه با یک تاثیر روی شوت ناصر الدوساری برای سومین بار دروازه مظاهری را باز کند.

دقیقه ۴+۹۰: ارسال بازیکن نساجی در یک موقعیت مناسب به علا عباس رسید که ضربه سر این بازیکن از بالا دروازه الهلال به بیرون رفت.

با این نتیجه الهلال ۴ امتیازی شد و در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و نساجی نیز با ۳ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

تیم داوری: ما نینگ (چین) / کمک‌ها: ژو فی و ژانگ چِنگ؛ داور چهارم: وانگ دی /داوران VAR : فو مینگ و یون یینهائو (چین)

ترکیب نساجی ایران:

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سیداحسان حسینی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب الهلال عربستان:

محمد العویس، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، محمد کنو، سلمان الفرج، مالکوم، میشل، نیمار و الکساندر میتروویچ

سرمربی: ژرژ ژسوس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار