آغاز هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از فردا؛

دوئل نمایندگان ایران ‌با غول‌های ثروتمند عرب

ستاره برزیلی در ‌پایتخت‌/ الاتحاد بدون ‌بنزما‌ در نصف جهان‌/ پرسپولیس منهای ستاره‌ها به‌دنبال دشت اولین امتیاز آسیایی

تهران (پانا) - نمایندگان فوتبال ایران در گام دوم آسیایی خود در لیگ قهرمانان آسیا 10 و 11 مهر‌ به مصاف رقبا می‌روند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دوئل نمایندگان ایران ‌با غول‌های ثروتمند عرب

‌سپاهان در گروه (C) این رقابت‌ها با تیم‌های‌ نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمایق ازبکستان‌ همگروه است. سپاهان در اولین دیدار و خارج از خانه برابر نیروی هوایی عراق به تساوی رضایت داد.

سپاهان ایران فردا ۱٠ مهر ‌ساعت 19:30 در نخستین دیدار خانگی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان ‌خواهد بود. الاتحاد در این دیدار کریم بنزما را در اختیار ندارد.

نساجی مازندران دیگر نماینده ‌فوتبال ایران روز سه‌شنبه ۱۱ مهر‌ میزبان تیم نیمه‌کهکشانی الهلال عربستان در گام دوم لیگ آسیاست.

حضور نیمار ستاره برزیلی تیم الهلال یکی از حواشی‌های مهم این دیدار به حساب می‌آید. این ستاره برزیلی و فوتبالیست شیشه‌ای برزیل هنوز در رقابت‌های قهرمانی آسیا برای آبی‌‌پوشان الهلال، پایش به گل‌زنی باز نشده است.

این دیدار ساعت ۱۹:۳٠ به وقت ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. قطعاً نساجی در این دیدار تنها نیست و با تکیه بر یار دوازدهم به مصاف یاران نیمار خواهد رفت.

پرسپولیس ایران اما ‌در گروه (D) لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های ‌استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر و النصر عربستان‌ هم‌گروه است. شاگردان یحیی گل‌محمدی هم فردا ۱٠ مهر ‌در دیدار دوم در بازی خارج از خانه به مصاف نماینده امارات خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی رأس ساعت ۲۱:۳٠ در دوحه برگزار خواهد شد که پرسپولیس ایران در دیدار اول مقابل النصر شکست خورده است و الدحیل در دیدار با استقلال تاجیکستان متوقف شد.

پرسپولیس بدون امتیاز در رتبه چهارم این گروه قرار دارد و الدحیل با تک امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است. پرسپولیس در این بازی یکی از بازیکنانش ‌(میلاد سرلک) را به دلیل محرومیت و احتمالا یکی دو نفر (وحید امیری و مهدی ترابی) را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار