مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

ساخت برنامه تلویزیونی ثابت برای دانش‌آموزان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز در حاشیه دیدار با مدیر کل صدا و سیما مرکز البرز عنوان کرد صدا و سیما نقش مهمی در تبیین و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش دارد. در این میان ساخت یک برنامه تلویزیونی ثابت از نظر زمانی برای دانش‌آموزان و اولیا باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ساخت برنامه تلویزیونی ثابت برای دانش‌آموزان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تشریح رسالت آموزش و پرورش در جامعه به نقش مهم صدا و سیما در معرفی ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: همکاری دو دستگاه می‌تواند خلاءهای موجود را جبران کرده و موجبات ارتقای سطح بینش افراد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان را به آموزش و پرورش و نیز رسانه ها فراهم کند.

وی افزود: انتظار می‌رود صدا و سیمای البرز همچون گذشته با تهیه گزارش‌های فاخر از تلاش‌ها و زحمات فرهنگیان توانمند و اولیای موفق و به ویژه دانش آموزان، گام های جدی و اساسی در بحث های تربیتی برداشته شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: استان البرز به دلیل مهاجرپذیری، حاشیه نشینی و تنوع قومی، با مسائل مختلفی روبروست و تهیه یک برنامه تلویزیونی ثابت از نظر زمانی و اختصاص آن به دانش آموزان و اولیا، می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر واقع شود.

حجرگشت در پایان تصریح کرد: الحمدلله تا به حال اقدامات مناسبی از سوی صدا و سیمای مرکز البرز در راستای معرفی دستاوردهای آموزش و پرورش صورت گرفته است و امید است با استفاده از ظرفیت‌های هر دو دستگاه و تدوین برنامه‌های مدون، ارتباط تنگاتنگی میان آموزش و پرورش و صدا و سیما در طول سال تحصیلی جدید نیز برقرار شود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار