استاندار خراسان رضوی :

صدا و سیما در گسترش اعتماد عمومی و ارتقا سطح آگاهی نقش بی بدیلی دارد

خبرگزاری پانا: با حضور استاندار خراسان رضوی و طی مراسمی از زحمات حجت الاسلام علی نهاوندی تقدیر و محسن نصرپور به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای استان معرفی شد.

کد مطلب: ۳۹۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی رضا رشیدیان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت انسجام و وحدت داخلی خواسته اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: نقش صدا و سیما در زمینه تحقق این مهم و گسترش اعتماد عمومی به حاکمیت و ارتقا سطح آگاهی بخشی جامعه بی بدیل است.
وی با اشاره به جایگاه ویژه شهر مشهر به عنوان پایتخت معنوی ایران، افزود: رسانه ها و به ویژه صدا و سیما باید زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی را فراهم کرده و جامعه ای اخلاقی و دین مدار با هدف حفاظت از باورهای دینی را ایجاد کند.
استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل سابق صدا و سیما، خاطرنشان کرد: در دوران مدیریت جدید زمینه پوشش 100 درصدی استان از سیستم دیجیتال و راه اندازی شبکه زیارت فراهم شود.
رشیدیان بر لزوم توجه صداوسیما به نیازهای متنوع نسل جوان تاکید کرد و ادامه داد: این مجموعه باید با تولید برنامه های متنوع فرهنگی و هنری زمینه شناسایی هر چه بیشتر ظرفیت های استان را برای مسافران و زائران داخلی و خارجی در مشهد 2017 فراهم کند.
وی گفت: این مهم باید به عنوان یک فرصت مغتنم برای کشف استعدادهای هنری و حضور پرشور سایر رسانه ها مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ سیاسی انتخابات در پایان سال جاری، اظهار داشت: صداوسیما به عنوان یک عنصر مهم باید در راستای افزایش انسجام ملی تلاش کند و زمینه نمایش قدرت و اتحاد نظام در سطح جهانی را فراهم کند.
رشیدیان به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه صداوسیما دانشگاه گسترش اخلاقیات در جامعه است اشاره کرد و افزود: در زمان مدیریت حجت الاسلام نهاوندی اقدامات مطلوبی در زمینه آموزش جوانان، کشف استعدادهای جدید و انجام کارهای پژوهشی در صداوسیما انجام شد.
وی ابرازامیدواری کرد: این اقدامات در زمان مدیرکل جدید بیش از گذشته تداوم یافته و زمینه توسعه کمی و کیفی زیارت و گسترش خدمات صدا و سیما در تمام نقاط استان فراهم شود.
گفتنی است؛ در این مراسم از آثار جدید رادیویی و تلویزیونی سیمای خراسان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار