به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان ‌تهران مطرح کرد

برگزاری دوره « سپهر دانش و معرفت» آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت

پاکدشت(پانا) - کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت میزبان دوره « سپهر دانش و معرفت » ویژه مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان‌تهران، با هدف توانمند‌سازی و ارتقای دانش نیروی حوزه پرورشی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره « سپهر دانش و معرفت» آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت

دوره « سپهر دانش و معرفت » به میزبانی کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت، برای معاونین و مربیان پرورشی مناطق پاکدشت ، قرچک ، ورامین ، جوادآباد ، پیشوا ، پردیس ، فیروزکوه ، دماوند و رودهن در حال برگزاری است. این دوره با حضور ۲۱۰ نفر از مربیان و معاونین مناطق فوق در چهارم و پنجم مهرماه برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این دوره‌ رشد ، توانمند‌سازی و ارتقای دانش نیروی حوزه پرورشی و فرهنگی است.

اشرف قمری رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در گفت‌و‌گو با پانا، ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت بابت میزبانی این دوره اذعان کرد : در این دو روز مربیان و معاونین پرورشی، با آموزش‌های به روز و کاربردی آماده حضور بهتر در مدارس می‌شوند و قطعا خدمات بهتری به دانش‌آموزان ارائه خواهند داد.

وی در ادامه گفت: این دوره با عناوین شناخت، تحلیل و مدیریت مصارف رسانه‌ای ، مخاطب شناسی و مهارت ارتباط با نوجوانان امروزی ، جنگ شناختی با تاکید بر نسل جوان ، مهارت‌های برگزاری جلسات گفتمان دینی پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی ، شیوه‌های دعوت به نماز و انس با قرآن ، آشنایی با بازی‌های پرورشی ، طراحی و برنامه‌ریزی اردوی مسئله محور و شناخت نسل Z در حال برگزاری است.

قمری ابراز امیدواری کرد این دوره ها درراستای توانمندسازی مربیان و معاونان پرورشی گامی اثر گذار در بهبود کیفی فعالیت های پرورشی خواهد بود.

خبرنگار عباس رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار