انتشار فراخوان اولین همایش بین‌المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه

تهران (پانا) - پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش(پژوهشکده خانواده و مدرسه)، اولین همایش بین‌المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه «چالش‌ها، الگوها و راهبردها» را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انتشار فراخوان اولین همایش بین‌المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه

به گزارش ‌روابط عمومی‌ سازمان پژوهش‌،‌ همایش تعالی تعاملات خانواده و مدرسه: چالش‌ها، الگوها و راهبردها در سطح بین‌المللی و با تدبیر و تمشیت وزارت آموزش و پرورش، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش (پژوهشکده خانواده و مدرسه) و با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، شورای عالی انقلاب فرهنگی، موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و با مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، نهادها، انجمن‌های علمی بین‌المللی و ملی و دستگاه‌های اجرایی و سیاستگذار‌ مرتبط برگزار می‌شود.

‌از طریق دفتر منطقه‌ای آیسسکو در تهران از سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ (آیسسکو) (ICESCO) برای مشارکت در این کنفرانس دعوت به عمل آمده است.

‌صاحب‌نظران، اندیشمندان، پژوهشگران، فرهنگیان و دانشگاهیان پژوهشگر در عرصه ‌تعاملات خانواده و مدرسه‌ می‌توانند مقالات علمی-پژوهشی و علمی- مروری خود را مطابق با محورهای هشت‌گانه و 42 زیر‌محور تعیین شده تا روز پنجشنبه سی‌ام آذر‌‌ ۱۴۰۲ به وبگاه همایش به نشانی‌ efsiconf.ir ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار