فرمانده سپاه پاکدشت در نشست خبری هفته دفاع مقدس خبرداد:

یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در پاکدشت میزبان دانش‌آموزان می‌شود

پاکدشت (پانا) - فرمانده سپاه پاکدشت در پنجمین جلسه شهرستانی ویژه هفته دفاع مقدس، از برنامه‌های این ارگان برای تبیین مفاهیم دفاع مقدس در مدارس برای دانش‌آموزان سخن‌ گفت و از اجرای برنامه یاد یاران با حضور ۱۸۰۰ نفر از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در پاکدشت میزبان دانش‌آموزان می‌شود

سرهنگ رضا امجدی فرمانده سپاه ثامن‌الحجج پاکدشت در این نشست اذعان داشت: هماهنگی و هم‌فکری خوبی میان اصحاب رسانه شهرستان پاکدشت در جریان است، که موجب تشکیل چنین جلساتی می‌شود ، این پنجمین جلسه شهرستانی ویژه هفته دفاع مقدس است که ماحصل آن را در این ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی می‌بینیم.

وی در ادامه گفت: فلسفه وجودی این جمع جهاد تبیین است، چه بسا اگر ما این کار را انجام ندهیم، دشمن دست به وارونه‌نمایی بزند ، واقعیت‌ها را کوچک و دروغ‌ها را بزرگ جلوه بدهد ، جهاد امیدآفرینی نیز در دستان شما است ، شما به عنوان اصحاب رسانه می‌توانید این امید و نشاط و انگیزه را به جامعه تزریق کنید.

فرمانده سپاه پاکدشت از اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه موثر خبرداد و در رابطه با برنامه‌های دفاع مقدس، تشریح کرد: امسال بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است؛ حدود به ۲۰۰ عنوان برنامه در رده‌های بسیج و ۵۰ برنامه موثر و عظیم در سطح ادارات شهرستان و مجموعه‌های مردمی اتخاذ شده است که با شروع هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

همچنین بیان کرد: آحاد مردم در این برنامه‌ها حضور فعال خواهند داشت و برگزارکنندگان این مراسم‌ها هستند، چهل عنوان برنامه در قالب گرامیداشت دفاع مقدس از امروز تا جمعه هفته آینده در شهرستان‌پاکدشت دسته‌بندی شده است و خدمت عزیزان قرار می‌گیرد.

"یاد یاران" امسال در جوار شهید گمنام برگزار می‌شود

سرهنگ رضا امجدی توضیح داد: برنامه "یاد یاران" با حضور ۱۸۰۰ نفر از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، در چهارمین سال اجرای متوالی خود قرار دارد، امسال این برنامه در خدمت شهید گمنامی که در جوار سپاه آرمید، برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: نمایشگاه ادوات نظامی نیز در روز دوشنبه برگزار می‌شود ، این برنامه جهت آشنایی عزیزان با ادوات زرهی، سنگین و نیمه‌ سنگین تدارک دیده‌ شده است، نمایشگاه آثار، دستاورد‌ها و خدمات بسیج نیز در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: صبح و عصر، میزبان گروه‌های دانش‌آموزی هستیم، دانش‌آموزان ضمن بازدید از نمایشگاه‌ها ‌می‌توانند بیننده برنامه‌هایی همچون اجرای سرود، نمایش و روایتگری راویان دفاع مقدس باشند و سایر عناوین و برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس همچون غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و... برگزار خواهند شد.

امجدی همچنین بیان کرد: برنامه‌هایی را در سطح مدارس پیش‌بینی کرده‌ایم ، مجموعه فرهنگی و حفظ آثار ما با کمک اداره ارشاد و حوزه هنری، تدابیری جهت حضور راویان دفاع مقدس و گروه‌های همایشی را اتخاذ کرده‌اند که به منظور تبیین موضوعات و مفاهیم دفاع مقدس انجام می‌شود.

سرهنگ رضا‌امجدی، فرمانده سپاه ثامن‌الحجج پاکدشت در پایان افزود: امیدواریم اجرای این برنامه‌ها در این هفته، تداعی‌گر یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس باشد.

دانش‌آموز خبرنگار : سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار