مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

ترویج فرهنگ احسان و کمک به همنوعان در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف جشن عاطفه‌ها است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت با هدف برگزاری هرچه بهتر و مطلوب‌تر جشن عاطفه‌ها و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان، آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با تمام توان همراه و همگام با کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ احسان و کمک به همنوعان در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف جشن عاطفه‌ها است

حسن بروشکی در جلسه همفکری برگزاری جشن عاطفه‌ها با اشاره به حدیث پیامبر مکرم اسلام (ص) که فرمود: «بالاترین فقر، فقر فرهنگی است»، گفت: لازم است دانش آموزان در کلاس های درس و اولین روزهای فصل تعلیم و تربیت، محبت و خوبی کردن به همنوعان را یاد گرفته و کمک به نیازمندان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ایجاد فرهنگ احسان و کمک به همنوعان در بین دانش‌آموزان از مهمترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها، کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و نیز آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه است.

حسن بروشکی با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات خوب و رویکردهای وزیر آموزش و پرورش در همه برنامه‌های ابلاغی به ستادهای استانی، قراردادن مدرسه به عنوان محور اصلی اجرای برنامه ها می باشد، اظهار کرد: با هدف تحقق این رویکرد، در سیستان و بلوچستان نیز مدرسه محوری یکی از اولویت‌های کاری آموزش پرورش استان خواهد بود.

مدیرکل آموزش استان در پایان گفت: آموزش و پرورش و کمیته امداد یک روح در دو کالبد هستند و با تمام توان در کنار هم و برای اجرای برنامه های مشترک گام برخواهند برداشت.

همچنین در این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به تشریح برنامه‌های امسال این دستگاه در حوزه دانش آموزان تحت پوشش این نهاد پرداخت.

دانش آموز خبرنگار: بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار