مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات خبر داد؛

پیش‌بینی بخشی از ساعت تدریس دبیران مدارس خاص در مدارس عادی

محلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات گفت برای تحقق عدالت آموزشی بخشی از ساعت تدریس دبیران مدارس خاص در مدارس عادی پیش‌بینی شده‌ است.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی بخشی از ساعت تدریس دبیران مدارس خاص در مدارس عادی

اسماعیل جیریایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان محلات با اشاره به اجرای مصوبات جلسه قبل و اقدامات صورت گرفته در خصوص بازگشایی مدارس اظهار کرد: تمهیدات لازم برای مهری پرشور و خاطره انگیز برای دانش‌آموزان اندیشیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات افزود: برای تحقق عدالت آموزشی بخشی از ساعت تدریس دبیران مدارس خاص در مدارس عادی پیش‌بینی شده‌ است و با توجه به معضلات سال گذشته با تأمین هزینه دوربین مدار بسته، مدارسی که مجهز نیستند تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

سید حسین حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان محلات با تبریک آغاز سال تحصیلی از اقدامات صورت گرفته تشکر کرد و افزود: تحقق عدالت آموزشی باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس به نحو شایسته هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود تا دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

سرپرست فرمانداری تأکید کرد: نیروی انتظامی و شهرداری‌ اقدامات لازم را برای تأمین امنیت دانش‌آموزان و روان سازی رفت و آمد سرویس‌های مدارس باید در دستور کار خود قرار دهند و همچنین شبکه بهداشت و درمان بازدیدهایی را برای تأمین سلامت دانش‌آموزان انجام دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: از ظرفیت خیرین و مؤسسه‌های خیریه باید برای تأمین بخشی از هزینه سرویس دانش‌آموزان بی بضاعت استفاده شود و نظارت کافی بر عملکرد پیمانکاران صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار