مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

ریشه‌کنی بی‌سوادی از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت با توجه به چشم‌انداز بیست ساله آموزش و پرورش ریشه کنی بی‌سوادی جزو اولویت‌های اصلی در آذربایجان‌غربی است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ریشه‌کنی بی‌سوادی از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی است

علی مطهری در دوره حضوری متمرکز ضمن خدمت فرهنگیان شهرستان ارومیه اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها عمق بخشیدن به باورهای دینی و ارتقای سطح علمی در مدیران و معلمان است.

این مقام با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تزریق ارزش و هنجارهای خود در تمامی کشورهای جهان است؛ گفت: دشمن به دنبال تحقق فرهنگ جهانی است؛ به این معنا که هر آنچه که در غرب ارزش تلقی می شود در ایران و سایر کشورهای شرق نیز هنجار تعریف شود و در این بین وظیفه و نقش حوزه تعلیم و تربیت فارغ از ساختارهای اداری در جلوگیری از این مسئله، بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه توجه به تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه امری ضروری است، گفت: آموزش و پرورش زیربنای تحول جامعه است که خانواده ها و مدارس باید بستر را برای شکوفایی استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی، ایرانی و انقلابی دانش آموزان فراهم کنند بنابراین در کنار مسائل آموزشی، توجه ویژه به مسائل فرهنگی دانش آموزان؛ همچون تلاش برای تقویت فرهنگ دینی و اندیشه های والای اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار