معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان:

هر دانش‌آموز حداقل در یک تشکل دانش‌آموزی عضویت داشته باشد

لرستان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد هر دانش‌آموز بهتر است حداقل در یک تشکل دانش‌آموزی عضویت داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
هر دانش‌آموز حداقل در یک تشکل دانش‌آموزی عضویت داشته باشد

امین رسولی با اشاره به کسب مقام نخست معاونت پرورشی در ارزیابی های وزارتی عنوان کرد: با تلاش شما معاونین و مربیان پرورشی در سطح استان، لرستان در کلیه شاخص ها و برنامه ها جزو برترین ها بود و نشان داد که مربیان لرستانی توانایی ایستادن در صدر کشور را دارند.

رسولی با اعلام اینکه امسال از ۱۶۰۰ نفر در مسابقات قرآن و عترت، نماز و مسابقات فرهنگی، هنری و سایر جشنواره ها تقدیر شد، افزود: پس از سال‌ها امسال اولین سالی بود که به تمامی برگزیدگان مسابقات استانی و شهرستانی جوایز ارزنده ای اهدا شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به جذب بیش از ۴ میلیارد تومان جهت توسعه و تجهیز کانون های فرهنگی، تربیتی افزود: در حوزه جذب منابع در کلیه بخش های حوزه معاونت پرورشی استان با تعاملی که با وزارتخانه داشتیم رشد چشمگیری بودجه حوزه معاونت پرورشی داشتیم.

رسولی با شرح اینکه در برنامه فراگیر پرورشی، مدیر مدرسه مسئولیت اجرای برنامه های پرورشی را بر عهده دارد، افزود: مهم ترین موضوع سند تحول بنیادین ایمان است و مهم ترین نماد آن در مدرسه بحث نماز است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان با عضویت در تشکل های دانش آموزی هویت پیدا می کنند، افزود: دانش آموزان حداقل در یکی از تشکل های دانش آموزی عضو شوند. سازمان دانش آموزی باید در مدارس فعال شود و ما برای همه تشکل ها در سطح مدارس برنامه داریم‌.

معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با تاکید بر اینکه در مدارس باید امیدآفرینی کرد، افزود: دانش آموزان باید در اردوها و برنامه های تربیتی متنوع شرکت کنند و هر دانش آموز باید مهارت ها و نقش های مختلف اجتماعی مختلف را بپذیرد و بیاموزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار