انتصاب دبیرکارگروه ارزیابی عملکرد معاونت پرورشی استان لرستان

خرم آباد(پانا)- طی حکمی از سوی امین رسولی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان ، محسن امیری خواه به عنوان دبیرکارگروه ارزیابی عملکرد معاونت پرورشی شهرستان ها و مناطق استان لرستان منصوب گردید.

کد مطلب: ۱۴۱۳۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

امروز یکشنبه مورخ 23 مهرماه 1402 در حاشیه نشست مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان لرستان طی حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان، محسن امیری خواه مدیر سازمان دانش آموزی استان با حفظ سمت به عنوان دبیر کارگروه ارزیابی عملکرد معاونت پرورشی شهرستان ها و مناطق استان لرستان منصوب گردید.

امین رسولی با اشاره به انجام فرآیند ارزیابی در شهریور ماه امسال افزود: «یکی از کارویژه های معاونت پرورشی استان ، ارزیابی فرآیندی و مدیریتی فعالیت های صورت گرفته در حوزه ادارات و تشکل های حوزه پرورشی بود. که الحمدلله سبب هماهنگی و تفاهم بین صف و ستاد شد.»

معاون پرورشی و فرهتگی مدیرکل با تشکر از زحمات کلیه اعضای کارگروه ارزیابی معاونت پرورشی ادامه داد: «ان شاءالله با پیگیری های آقای امیری خواه این ارزیابی های فرآیندی با بازتعریف شاخص ها بصورت شش ماهه انجام شود تا از این پس بتوانیم از چند و چون اجرای برنامه ها و نقاط قوت و ضعف فعالیت ها ارزیابی و شناخت بهتری داشته باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار