مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

برنامه فراگیری پرورشی اجرایی شدن سند تحول است

لرستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد برنامه فراگیر پرورشی در سال آینده محرک آموزش و پرورش به سوی اجرایی شدن سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۴۰۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه فراگیری پرورشی اجرایی شدن سند تحول است

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در افتتاحیه دوره توانمندسازی و ضمن خدمت سپهر دانش و معرفت ویژه معاونین و مربیان پرورشی استان لرستان بر ضرورت حرکت بر مدار برنامه فراگیر پرورشی در سال تحصیلی آینده تاکید کرد.

رضا عزتی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که راه نجات در مدرسه است، افزود: عملکرد حوزه ستادی پرورشی و فرهنگی استان لرستان در وضعیت مطلوبی است و این کیفیت و توانمندی را باید در سطح مدارس دید و محیط مدارس باید محیطی شاداب و سرزنده و مملو از معنویت باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب و عامل بودن نیروهای پرورشی در سطح مدارس گفت: نیروهای پرورشی در سطح مدرسه الگو و مروج معارف و اندیشه های انقلابی هستند و مدیران مدارس، معاونان پرورشی و مربیان باید عامل به دستورات دینی باشند و در ظاهر و باطن آنها علاقه به تعالیم دینی، اهل بیت و ولایت فقیه را دید.

عزتی با اشاره به کسب مقام های برتر در زمینه های مختلف توسط آموزش و پرورش استان لرستان گفت: با روحیه انقلابی می توان کارهای شگفتی سازی کرد و در لرستان با همین روحیه انقلابی آموزش و پرورش را به مدار اصلی خود بازگردانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی باید مملو از نشاط در سطح مدرسه باشد، افزود: نیروهای پرورشی در سطح مدارس باید مهربان ترین افراد باشند و همچون شمعی دانش آموزان را در اطراف خود جمع کنند. باید ما به سمت دانش آموزان برویم. اگر دیدیم دانش آموزانی محجبه و پشتیبان انقلاب هستند باید آن ها را در محور قرار دهیم و جذب و یارگیری کنیم و تعداد افرادی که در مسیر درست هستند را همواره افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار