استاندار خراسان شمالی عنوان کرد:

واقعه ۱۷ شهریور ، زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد

بجنورد(پانا)- استاندار خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت شهدای واقعه ۱۷ شهریور در مسجد امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد گفت واقعه ۱۷ شهریور، زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد و در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج و عظمت است که این را مرهون خون شهدا هستیم.

کد مطلب: ۱۴۰۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
واقعه ۱۷ شهریور ، زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد

محمدرضا حسین نژاد افزود: کشورهای استعمارگر و سلطه طلب وقتی می خواهند دارایی های کشور های هدف را غارت کنند، هر مانعی را از سر راه خود بر می دارند و از طریق گروه ها و روش های مختلف و با تاکتیک های بسیاری در جامعه به دنبال از بین بردن اقتدار و مقاومت مردم هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان قصد دارند تا نقاط قوت را تضعیف کنند که در جامعه ما نیز نقطه قوت ما قرآن کتاب هدایت و دستور زندگی است، عفاف و حجاب که مایه ی قوام و ثبات جامعه است، دین، رهبری و روحانیت را که موجب هدایت و راهنمایی مردم هستند، مورد هدف قرار می دهند و قصد دشمنان خاموش کردن چراغ ها و بارقه های هدایت است.
وی با اشاره به اینکه رسانه های معاند با اعمال برنامه ریزی شده و ترفند های متعدد از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند، گفت: خوشبختانه مردم دین دار ما راه را می شناسند .

حسین نژاد خاطر نشان کرد: دشمنان هزاران دسیسه مختلف را در مسیر به بن بست کشاندن انقلاب بکار بردند اما بنیانگذار انقلاب اسلامی با درایت و روشن بینی و با همراهی مردم در مقابل این دسیسه ها و عنادها ایستادگی کرد هر چند تاوان زیادی پرداخت شد و یکی از این وقایع ، ۱۷ شهریور است.

وی با تاکید بر اینکه ایران مقتدر به سرعت در حال رشد است، افزود: پیاده کردن هر نوع تحریمی هیچ فایده ای ندارد چون انقلاب ما برای حفظ ارزش ها بود و تمامی فشارها را تحمل خواهیم کرد.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار