انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و سازمان استاندارد استان کرمان

کرمان(پانا) - به منظور گسترش همکاری‌های علمی - ترویجی در زمینه‌های مختلف، تفاهم نامه همکاری مشترک بین ادارات کل آموزش و پرورش و سازمان استاندارد استان کرمان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و سازمان استاندارد استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه گفت: ارتقای فرهنگ و دانش استانداردی به صورت بنیادی و زیربنایی در جامعه، ایجاد، تقویت و نهادینه سازی فرهنگ استاندارد بین نوجوانان و ایجاد ارتباط موثر فعالیت‌های آموزشی و ترویجی از اهداف این تفاهم نامه است.

رضا رضایی افزود: ایجاد کارگروه مشترک در ارتباط با موضوع سفیر استاندارد، شناسایی مدارس هدف برای عضویت در طرح سفیر در چارچوب قوانین و مقررات و برگزاری دوره‌های آموزشی برای متقاضیان از مفاد این تفاهم نامه است.

وی گفت: اداره کل استاندارد طی این تفاهم نامه موظف به راه اندازی، مشارکت و برگزاری کارگروه تهیه محتوای آموزشی مرتبط با سفیر استاندارد، برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان منتخب و برگزاری جشنواره‌ها و استارتاپ‌های متعدد در زمینه استاندارد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: مشارکت در تشکیل، راه‌اندازی و برگزاری جلسات کارگروه شناسایی و معرفی مدارس مستعد و علاقه مند برای مشارکت در طرح معرفی دانش آموزان علاقه مند از بین دانش آموزان برتر و مستعد، همکاری در تاسیس خانه استاندارد در مدارس تحت پوشش هم از وظایف اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام شده است.

بر پایه این گزارش، جلسه امضای این تفاهم نامه با حضور رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش، مسلم بسیج سرپرست اداره کل استاندارد استان کرمان و...در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار