مردم خراسان جنوبی به دیدار رهبری می‌روند

بیرجند (پانا)- استاندار خراسان جنوبی از اعزام جمعی از مردم استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم خراسان جنوبی  به دیدار رهبری می‌روند

جواد قناعت گفت: حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان در سنوات قبل پیگیر دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه دفتر مقام معظم رهبری پیگیریهای صورت گرفته را اجابت فرموده و قرار است این دیدار در روز دوشنبه ۲۰ شهریور صورت بگیرد، افزود: حجت الاسلام والمسلمین عبادی به استانداری و سپاه خراسان جنوبی دستور داده مقدمات این اعزام انجام شود.

قناعت با اشاره به اینکه دیدار با رهبر معظم انقلاب مربوط به دو استان است، گفت: سهمیه هایی به استان تعلق گرفته و بر همین مبنا جمعی از مردم روز دوشنبه به بیت رهبری اعزام خواهند شد.

استاندار اظهار کرد: خدا را شاکریم که به استحضار مردم عزیز، ولایت مدار، بصیر، شهیدپرور و انقلابی خراسان جنوبی برسانیم که این آرزوی دیرینه آنها با پیگیریهای امام جمعه بیرجند مبنی بر ملاقات با عمود خیمه انقلاب، مقام معظم رهبری و نایب امامزمان(عج) محقق شده است.

او عنوان کرد: با برنامه ریزیهایی که ستاد انجام داده به هر شهرستان استان سهمیه ای اختصاص داده ایم.

قناعت بیان کرد: بر اساس آیتم هایی که ستاد استانی تعیین میکند فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان با محوریت و راهبری ائمه جمعه به شکل منظم و یکپارچه برای اعزام مردم از استان به حسینیه امام خمینی(ع) برنامه ریزی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار