نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال:

برگزاری داربی در قطر موضوعیت ندارد که بخواهد مطرح شود

تهران (پانا) - نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات می‌گوید که برگزاری هیچ دیداری از لیگ برتر در خارج از ایران برای سازمان لیگ موضوعیت ندارد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری داربی در قطر موضوعیت ندارد که بخواهد مطرح شود

به گزارش ایسنا؛ منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری دربی ۱۰۲ در کشور قطر صحت دارد؟ اظهار کرد: من امروز این خبر را در برخی از رسانه‌ها دیدم. با این حال من به عنوان رئیس کمیته مسابقات باید بگویم که برگزاری داربی در کشور قطر در سازمان لیگ و کمیته مسابقات مطرح نشده است. به طور کلی نه در این خصوص جلسه‌ای داشته‌ایم، نه تصمیمی اتخاذ شده و نه تا به حال از ارکان فدراسیون چنین موضوعی مطرح شده است. در نتیجه برگزاری داربی در کشور قطر تا به حال برای ما طرح موضوع نشده است.

او در پاسخ به این سوال که سیاست سازمان لیگ فوتبال در قبال برگزاری داربی و به طور کلی هر دیداری از لیگ برتر در خارج از ایران چیست؟ توضیح داد: سازمان لیگ و کمیته مسابقات دستورالعملی دارد که برای همه باشگاه‌ها یکسان است. ما هیچ بند و ماده‌ای نداریم که بازی‌های لیگ خارج از کشور برگزار شود. اعتقاد ما هم همین است که بازی‌ها در کشورمان برگزار شود. به همین دلیل برگزاری داربی در خارجی از کشور موضوعیت ندارد که مطرح شود.

رئیس کمیته مسابقات در ادامه در پاسخ به این پرسش که اگر بعدها برگزاری داربی در کشور قطر به سازمان لیگ اعلام شود، واکنش این سازمان چیست؟ گفت: از نظر سازمان لیگ برگزاری بازی‌ها در خارج از ایران موضوعیت ندارد. هم‌چنین چنین موضوعی تا به حال مطرح نشده که ما بخواهیم به آن فکر کنیم. نمی‌دانم این بحث رسانه‌ای بوده یا دلایل دیگری مانند تلاش باشگاه‌ها برای درآمدزایی بوده ولی واقعیت این است که در سیاست سازمان لیگ و کمیته مسابقات هم‌چین چیزی مدنظر نیست.

قنبرزاده در پایان درباره اخباری مبنی بر صحبت مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون فوتبال قطر درباره برگزاری داربی در این کشور بیان کرد: به هیچ وجه نه آقای تاج و نه دپارتمان بین‌الملل چنین چیزی را به ما طرح موضوع نکرده‌اند.

هرچند قنبرزاده از برگزاری داربی در قطر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند اما صبح امروز(جمعه) یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به ایسنا گفت: با توجه به این که ورزشگاهای دوحه مجهز به سیستم VAR هستند، داربی ۱۰۲ نیز با کمک سیستم کمک داور ویدیویی قضاوت خواهد شد. البته تمام داوران بازی ایرانی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار